Slaskhink Postad 7 September , 2011 Rapport Share Postad 7 September , 2011 Vad är det för brudar som lägger upp sådana här bilder på FB, kan inte vara speciellt hög klass på dem. ;P Och om du vill hålla tjejernas identitet hemlig ska du nog inte länka till just FB. Att visa upp sin kameltå är väl nya trenden. eller hoppas det blir det ialf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 September , 2011 Rapport Share Postad 7 September , 2011 För er som missat: 20 minuter bara flyger iväg . . . 982 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 7 September , 2011 Rapport Share Postad 7 September , 2011 982 imo. Det verkar vara en hårfin linje mellan att få en smäll och att få en kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 7 September , 2011 Rapport Share Postad 7 September , 2011 Det verkar vara en hårfin linje mellan att få en smäll och att få en kram Notera hur brudarna genast ökar i kvalité när Chelsea-tröjan åkt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Jag begriper inte sambandet mellan tuttklämmandet och Putin... Och vad säger killen till tjejerna för att dom ska släppa till utan att ge han en fetslap efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Jag begriper inte sambandet mellan tuttklämmandet och Putin... Och vad säger killen till tjejerna för att dom ska släppa till utan att ge han en fetslap efteråt? han har skillz helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Jag begriper inte sambandet mellan tuttklämmandet och Putin... Och vad säger killen till tjejerna för att dom ska släppa till utan att ge han en fetslap efteråt? 1. Putin tar indirekt på tjejers bröst. 2. Det är Ryssland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 fel db om man gillar killar måste du outoa mig på ett forum? >,< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kosik Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 1. Putin tar indirekt på tjejers bröst. Gör han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 September , 2011 Rapport Share Postad 9 September , 2011 Gör han det?Konceptet är ju att beröring överför positiv energi. Så snubben som skakar hand med Putin vill genom att först ta på 2000 tuttar ladda upp sig själv med så mycket positiv energi som möjligt och sen ge Putin en megaboost genom själva handskakningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 10 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2011 Då gårdagen innehöll allehanda festligheter och slaskpoker så fick brutta nummer fem dyka upp idag istället. Den här donnan anses vara en av de hetaste från min hemstad. Jag är benägen att hålla med majoriteten denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rocker10 Postad 10 September , 2011 Rapport Share Postad 10 September , 2011 Det här var banne mig den bästa FR dagboken jag läst!!! Och jag som trodde det skulle bli lika torrt som min dagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Du menar brunetten antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Du menar brunetten antar jag. imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Du menar brunetten antar jag. imo Ni är ju lika blinda bägge!!! Fetaste db´n iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Ni är ju lika blinda bägge!!! Fetaste db´n iaf. För grov, ser nästan ut som en kille. Alldeles för lång. Typiskt män vars sexuella uppväxt kretsat kring långa blondiner med tuttar. Det är snyggt för att alla andra tycker det. Liten mörk förpackning med söt rumpa>gorillan på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 det var ett jävla liv på er, hade inte bangat på nån av dom. Har iofs en barbara i garderoben också, så länge det inte är plast så ere all in imo....kanske bara är jag?? petiga pessimister..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Vet inte vad ni gapar om men tjejen känns väl ändå så långt ifrån "blondin med stora tuttar" man kan komma (och ändå vara blondin) Båda är söta, bilderna uppskattas edit; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 September , 2011 Rapport Share Postad 11 September , 2011 Vet inte vad ni gapar om men tjejen känns väl ändå så långt ifrån "blondin med stora tuttar" man kan komma Båda är söta, bilderna uppskattas Nja där tog du väl i lite? Brunetten är väl längre ifrån? Du har rätt, bilderna uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 12 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2011 Tight brunett som enbart gillar hockeysnubbar. Kommer ihåg från förr då man gick på det lokala gymmet och hon kom in i genom entrén. Helt plötsligt skulle varenda jävel lyfta 10x så mycket mer i vikt. Hon har väl den effekten antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Är det bilder före och efter operationen, annars kan det knappt vara samma tjej eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Är det bilder före och efter operationen, annars kan det knappt vara samma tjej eller? Aldrig knäppt upp en random pushup och blivit lite ställd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Försökte hitta 6/10 at best men misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Mer rumpa och mindre bröst tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 12 September , 2011 Rapport Share Postad 12 September , 2011 Kan du inte ge andra fritt fram att posta sina b-rudar med? Ju fler desto bättre? Skulle gärna få årsgång på b-rudarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts