Opteron Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 +drygt 70 stekpannor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 +drygt 70 stekpannor amerikanska stekpannor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 amerikanska stekpannor? Demeyere-stekpannor typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 40 kakor i hålet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Ljög ju bara om mitt resultat, det är ju inte snyggt och jag fattar ju att ni lackar när jag ljugit och fabricerat men jag är ju alltså back fortfarande för 2011. Nog för att jag är full när jag erkänner det men jag tycker ändå ni ska ge mig lite cred. för det är ju skitmånga som aldrig skulle gjort det oavsett promille. Men så är det altså och jag vet inte vad jag vill med det här egentligen, men typ att vi kan dra ett streck över det. Typ: får jag va mä er eller? Eller nej, men det var ju mer såhär: jag har jobbat mycket hårt den här veckan och sen drack jag öl, mer öl, och en till. Och ni vet? Eller hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Ljög ju bara om mitt resultat, det är ju inte snyggt och jag fattar ju att ni lackar när jag ljugit och fabricerat men jag är ju alltså back fortfarande för 2011. Nog för att jag är full när jag erkänner det men jag tycker ändå ni ska ge mig lite cred. för det är ju skitmånga som aldrig skulle gjort det oavsett promille. Men så är det altså och jag vet inte vad jag vill med det här egentligen, men typ att vi kan dra ett streck över det. Typ: får jag va mä er eller? Eller nej, men det var ju mer såhär: jag har jobbat mycket hårt den här veckan och sen drack jag öl, mer öl, och en till. Och ni vet? Eller hur. bara för att de går citera... förebyggande syfte. Ska vi supa någon gång Trillske? Du växer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Du växer ÄR det som är problemet, det där är bara som det ser ut, krymper som fan, studier och studier wheres the love, vart är alla tunga erfarenheter som gör att man trycks ner av sin egen vikt i korrelation till sin litenhet här i världen? Ungern Sverige 0 2 , Trillske Sverige 1 0, ni hörde det här först osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 ÄR det som är problemet, det där är bara som det ser ut, krymper som fan, studier och studier wheres the love, vart är alla tunga erfarenheter som gör att man trycks ner av sin egen vikt i korrelation till sin litenhet här i världen? Ungern Sverige 0 2 , Trillske Sverige 1 0, ni hörde det här först osv. Älskar dig. Skriv mer, bara skriv & sluta aldrig skriva. Visa nu din kärleksfulla sida och starta en dagbok. Det behövs lite välskriven underhållning här på pf.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Älskar dig. Skriv mer, bara skriv & sluta aldrig skriva. Visa nu din kärleksfulla sida och starta en dagbok. Det behövs lite välskriven underhållning här på pf.nu.<2..>2 .. <6 .. <1 .. Det är ju.. Man är ju trött eller full, när man inte ens minns hur man gör ett hjärta. Minst nåt av det. Men intentionen var god. Och har ni lärt er något av mig så är det att god intention är värd mer än det mesta - för god intention kan flytta fokus, det kan inte indoktrinerade synvinklar -, och jag vet inte... Det här med hjärtan.. Ska man hålla på med hjärtan på ett ställe där bara killar hänger? Är inte det lite bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Jag vill också dricka med Trillske, låt oss styra något! (jag vill iof dricka med alla.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenz00r Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Asså enligt mina beräkningar så ljuger ungefär 97,187365% av människorna i denna tråden för ALLA plussar fan inte en jävla massa k$ i månaden själv ligger jag -5k kr som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hossy Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Det är nog snarare att dom som gått minus inte tycker det är så roligt att skriva om sin backmånad. Och dom som gått plus kan knappt bärga sig tills denna tråden kommer ut så dom kan få "skryta" om hur bra det går. Word:-) BTW +5k SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 Jamen precis. Det är ju det här jag menar. Det är tanken som räknas. Hjärtat. Ingen av oss andra ska sticka under stol med att du är semst. Gör någon det håller vi ihop. Du och jag, vi och dom. Det är ju. Ni tror att ni är ensamma ibland. Det är ni inte, jag är här. asg *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 2 September , 2011 Rapport Share Postad 2 September , 2011 edit: lol som att det hjälper. edit2: hehehe, oh yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 spelade bara sista dagarna av månaden:-) Men rushade som fan på ongame. van en turre för 2700Dollar sen Rushade på NL200 Omaha för 17 inköp:D så vart fint med 1000 dollar utbetald bonus med:-D Fina 5 dagar där i slutet:-D hoppas det håller i sig nu ett bra tag framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Det är nog snarare att dom som gått minus inte tycker det är så roligt att skriva om sin backmånad. Och dom som gått plus kan knappt bärga sig tills denna tråden kommer ut så dom kan få "skryta" om hur bra det går. Word:-) BTW +5k SEK haha <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Det är nog snarare att dom som gått minus inte tycker det är så roligt att skriva om sin backmånad. Och dom som gått plus kan knappt bärga sig tills denna tråden kommer ut så dom kan få "skryta" om hur bra det går. Word:-) BTW +5k SEK Kul att det är samma personer som månad efter månad skryter då! Matt damon sa det bäst i dokumentären "rounders", att du hittar samma killar på finalbordet i WSOP år efter år. Poker är skill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Tydligen blivit rakebackgrinder senaste 2 månaderna för att komma på gröna siffror. Dock dålig volym. På spelet -€400 Rakeback +€1850 Edit: +$1200 för coachsessioner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Kul att det är samma personer som månad efter månad skryter då! Matt damon sa det bäst i dokumentären "rounders", att du hittar samma killar på finalbordet i WSOP år efter år. Poker är skill. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 kan ingen be ubertomten trillske att lugna ner sig och sluta sitta och spamma sönder tråden sittandes ensam hemma på fyllan en fredagskväll. FYL sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Aja kan lika bra kasta in mitt med, blev 17k upp, fick bara in 30h varav 15h blev fyllespel på /20 - /100 tokplussade på plo /20 och backade kanske 30-40k på /50 nl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 Asså enligt mina beräkningar så ljuger ungefär 97,187365% av människorna i denna tråden för ALLA plussar fan inte en jävla massa k$ i månaden själv ligger jag -5k kr som vanligt Idiot. Man skriver bara när man plussar alternativt drar in ett fett och minnesvärt back. kan ingen be ubertomten trillske att lugna ner sig och sluta sitta och spamma sönder tråden sittandes ensam hemma på fyllan en fredagskväll. lol nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 lite över $10k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 3 September , 2011 Rapport Share Postad 3 September , 2011 +20k för egen deg och 40k på stejken. 40k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts