Gå till innehåll

Månadsresultat Augusti 2011


Banger1

Recommended Posts

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ljög ju bara om mitt resultat, det är ju inte snyggt och jag fattar ju att ni lackar när jag ljugit och fabricerat men jag är ju alltså back fortfarande för 2011. Nog för att jag är full när jag erkänner det men jag tycker ändå ni ska ge mig lite cred. för det är ju skitmånga som aldrig skulle gjort det oavsett promille.

 

Men så är det altså och jag vet inte vad jag vill med det här egentligen, men typ att vi kan dra ett streck över det. Typ: får jag va mä er eller?

 

 

Eller nej, men det var ju mer såhär: jag har jobbat mycket hårt den här veckan och sen drack jag öl, mer öl, och en till. Och ni vet? Eller hur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ljög ju bara om mitt resultat, det är ju inte snyggt och jag fattar ju att ni lackar när jag ljugit och fabricerat men jag är ju alltså back fortfarande för 2011. Nog för att jag är full när jag erkänner det men jag tycker ändå ni ska ge mig lite cred. för det är ju skitmånga som aldrig skulle gjort det oavsett promille.

 

Men så är det altså och jag vet inte vad jag vill med det här egentligen, men typ att vi kan dra ett streck över det. Typ: får jag va mä er eller?

 

 

Eller nej, men det var ju mer såhär: jag har jobbat mycket hårt den här veckan och sen drack jag öl, mer öl, och en till. Och ni vet? Eller hur.

 

bara för att de går citera... förebyggande syfte.

 

Ska vi supa någon gång Trillske? Du växer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du växer

 

ÄR det som är problemet, det där är bara som det ser ut, krymper som fan, studier och studier wheres the love, vart är alla tunga erfarenheter som gör att man trycks ner av sin egen vikt i korrelation till sin litenhet här i världen?

 

Ungern Sverige 0 2 , Trillske Sverige 1 0, ni hörde det här först osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄR det som är problemet, det där är bara som det ser ut, krymper som fan, studier och studier wheres the love, vart är alla tunga erfarenheter som gör att man trycks ner av sin egen vikt i korrelation till sin litenhet här i världen?

 

Ungern Sverige 0 2 , Trillske Sverige 1 0, ni hörde det här först osv.

 

Älskar dig. Skriv mer, bara skriv & sluta aldrig skriva. Visa nu din kärleksfulla sida och starta en dagbok. Det behövs lite välskriven underhållning här på pf.nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar dig. Skriv mer, bara skriv & sluta aldrig skriva. Visa nu din kärleksfulla sida och starta en dagbok. Det behövs lite välskriven underhållning här på pf.nu.
<2..

>2

..

<6

..

<1

..

 

Det är ju.. Man är ju trött eller full, när man inte ens minns hur man gör ett hjärta. Minst nåt av det. Men intentionen var god. Och har ni lärt er något av mig så är det att god intention är värd mer än det mesta - för god intention kan flytta fokus, det kan inte indoktrinerade synvinklar -, och jag vet inte... Det här med hjärtan.. Ska man hålla på med hjärtan på ett ställe där bara killar hänger? Är inte det lite bög?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nog snarare att dom som gått minus inte tycker det är så roligt att skriva om sin backmånad. Och dom som gått plus kan knappt bärga sig tills denna tråden kommer ut så dom kan få "skryta" om hur bra det går.

 

Word:-)

 

BTW +5k SEK

 

Kul att det är samma personer som månad efter månad skryter då! Matt damon sa det bäst i dokumentären "rounders", att du hittar samma killar på finalbordet i WSOP år efter år. Poker är skill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså enligt mina beräkningar så ljuger ungefär 97,187365% av människorna i denna tråden för ALLA plussar fan inte en jävla massa k$ i månaden

 

själv ligger jag -5k kr som vanligt

 

Idiot. Man skriver bara när man plussar alternativt drar in ett fett och minnesvärt back.

 

kan ingen be ubertomten trillske att lugna ner sig och sluta sitta och spamma sönder tråden sittandes ensam hemma på fyllan en fredagskväll.

 

lol nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...