upandcoming Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 Jag förstår inte varför branchen skulle grundats med långsiktighet i fokus +1. internet och gambling är flugor. Citera
Trillske Postad 14 Augusti , 2011 Rapport Postad 14 Augusti , 2011 +1. internet och gambling är flugor.Ptjah, om du vill innefatta all digital gambling i den bransch vi talar om vänder jag förstås på en hel del. Men nu pratade vi om "investerarna bakom de mer ambitiösa pokersajterna" och alltså renodlad nätpoker. Jag skulle tro att i bästa fall är det oerhört svårt att hitta ledtrådar till den långsiktiga derivatan där. Men det är inte så att jag blundar om någon menar på att jag har fel. Förövrigt visste jag tydligen inte hur man stavade till bransch, apropå ordförståelse osv.. Citera
Kramerica Postad 4 September , 2011 Rapport Postad 4 September , 2011 Det största misstaget tycker jag är hur många pokersidor enbart fokuserar på att rekrytera regs och slåss om de befintliga spelarna istället för att rektrytera nybörjare. Om en site lyckas dra in dåliga nöjesspelare, fisk alltså , så kommer de alltid regsen att dyka upp som flugor drar sig till skit..... Citera
Recommended Posts