hogge75 Postad 3 November , 2016 Rapport Share Postad 3 November , 2016 Team Samuel, du fyller ditt lag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 December , 2016 Rapport Share Postad 15 December , 2016 Lycka till alla semifinalister! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 December , 2016 Rapport Share Postad 15 December , 2016 Tackar. Behöver bara Bell snittar 50p så är man klar (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 15 December , 2016 Rapport Share Postad 15 December , 2016 Vore bäst om Bell höll sig utanför denna vecka lär jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 20 December , 2016 Rapport Share Postad 20 December , 2016 Kom igen Melvin Gordon och bli hel Ta en spruta och skit i alla fel Utan dig blir det ingen dans på balen Jag behöver dig verkligen i finalen Tänk att få vinna för tredje året i rad Skulle smaka bättre än Alladins choklad Kära tomtefar låt segern bli min I det laddade derbyt mot Shahin God Jul alla Tomtar och Nättroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 December , 2016 Rapport Share Postad 21 December , 2016 Ha, det rimmet förtjänar nästan en TD i försprång (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 December , 2016 Rapport Share Postad 27 December , 2016 Vi gratulerar Ken till vinsten i år, bounty på honom nästa år nästan. Han tar hem 8k för vinsten samt en extra smarrig K för flest poäng i grundserien Någon randomfisk kom tvåa och The Purple Punter People knep 3e platsen för 1000 kronor. Survivorn avgjordes passande nog för mig som ska betala ut i sista veckan också, Steel tog hem den i år. PMa era uppgifter, swish är väl enklast annars funkar bank givetvis. Ses nästa år. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 27 December , 2016 Rapport Share Postad 27 December , 2016 stort grattis Ken! välförtjänt vinst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 December , 2016 Rapport Share Postad 27 December , 2016 Damn. Sjukt imponerande streak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 27 December , 2016 Rapport Share Postad 27 December , 2016 Bara att instämma, grymt imponerande prestation att plocka 3 raka i en såpass tuff (kanske inte ur din synvinkel...) liga! Grattis Ken! Grattis även till Shahin och Lila PunterFolket. Och grattis till mig som tog hem det ultimata skicklighetsspelet, survivorn! Kändes inte så troligt när mina Chiefs låg under med 21 poäng vecka ett^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 28 December , 2016 Rapport Share Postad 28 December , 2016 Grattis, Ken (imponerande streak!) och övriga vinnare. Med en dåres envishet är jag på nästa år igen. Tänker dessutom säkerställa en inkomst genom att pressa NFL-klubbarna på pengar för att inte drafta deras RB eftersom mina RB i stort sett är garanterade en skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 28 December , 2016 Rapport Share Postad 28 December , 2016 Tack. Om jag inte vore Sveriges mest ödmjuka människa skulle jag nog bli lite imponerad själv av tre raka. Lär bli tufft i auktionen nästa år när alla ska lägga krokben. Men jag tar det som en sporre. Kanske lägger lite bluffbud … @Steel Grattis till survivorvinsten. För 5-6 år sedan var det låg standard på denna liga, men det har blivit högre kvalitét för varje år. Senaste åren har varit tuffa. Inte många lag som jag tycker gjort bort sig i draften. Folk är insatta och pålästa. Jag har svårt att tro att det finns en tuffare fantasyliga för NFL i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 18 Mars , 2017 Rapport Share Postad 18 Mars , 2017 Orkar inte starta en ny tråd, men bettingsugna bör överväga spel på Jacobs mot Golovkin inatt. Golovkin är givetvis favorit, men sjuka överodds på Jacobs. Jacobs som vinnare och Jacobs på poäng har sjukt bra odds överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 Maj , 2017 Rapport Share Postad 1 Maj , 2017 Kan vi inte skita i PPR i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 1 Maj , 2017 Rapport Share Postad 1 Maj , 2017 2 timmar sedan, säger hogge75 : Kan vi inte skita i PPR i år? Vi kan väl köra 2 ligor Otroligt stor skillnad med PPR eller utan PPR, men jag är öppen för båda, jag kör gärna fler ligor om det är några som vill köra igång en liga utan PPR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Maj , 2017 Rapport Share Postad 2 Maj , 2017 2 Ligor låter kul (= Annars så är det som vanligt bara att komma med förslag till ändringar så röstar vi om det innan vi startar. 4 månader kvar, men i början av augusti brukar alla hitta in till tråden, då kan vi kika vad folk vill ändra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 Maj , 2017 Rapport Share Postad 2 Maj , 2017 Är folk annars generellt för PPR? Som Leppo säger, så är det stor skillnad, och personligen gillar jag "vanlig" mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Maj , 2017 Rapport Share Postad 2 Maj , 2017 Vet ej vad folket gillar, men jag personligen tycker PPR är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 3 Maj , 2017 Rapport Share Postad 3 Maj , 2017 Jag gillar PPR mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 4 Maj , 2017 Rapport Share Postad 4 Maj , 2017 Jag föredrar helt klart PPR. En ändring man kan göra är ju att ändra till 0,5 poäng för receptions istället för 1 så då har man ju ett mellanting. Vet inte om ESPN-sidan klarar det dock. Sett en del vettiga ligor kör på det sättet. Speciellt pass-catching receivers blir ju väldigt högt värderade vid 1 poäng per catch. Egentligen skulle jag vilja ha en LIVE draft nån gång också som de ofta har i staterna men det kan ju bli svårt att få ihop då vi bor rätt utspritt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 4 Maj , 2017 Rapport Share Postad 4 Maj , 2017 6 timmar sedan, säger gamblob : Egentligen skulle jag vilja ha en LIVE draft nån gång också som de ofta har i staterna men det kan ju bli svårt att få ihop då vi bor rätt utspritt i Sverige. Det vore kul, men ja det är nog snudd på omöjligt att få igenom med alla på plats. Man kanske skulle kunna försöka få så många som möjligt på plats i alla fall och så får de som inte är med köra via nätet/skype på något sätt. Men är väl rätt svårt att genomföra själva draften rent tekniskt sätt om vi ska köra auction draft, om inte alla tar med sig datorer eller liknande till "livedraften". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 Maj , 2017 Rapport Share Postad 4 Maj , 2017 (redigerade) Det är nog inte så svårt, man fixar ett "draft board", skriver upp spelarna, pris osv. Sen för jag in det manuellt till espn ligan. Men tror det är omöjligt o få mer än hälften typ till samma ställe för att göra detta, och tar nog ett par timmar extra att genomföra också, man får räkna med en heldagsaktivitet nästan. PS. Jag diggar 0,5p PPR förslaget, om inte alla är sugna på 2 ligor givetvis. Redigerad 4 Maj , 2017 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 Maj , 2017 Rapport Share Postad 8 Maj , 2017 0.5p PPR låter som en vettig kompromiss LIVE-draft låter kul i teorin men omöjlig i praktiken, imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 9 Maj , 2017 Rapport Share Postad 9 Maj , 2017 hittar ingenstans man kan editera sina inlägg längre men menade ju givetvis pass-catching running backs i mitt senaste inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 7 Juni , 2017 Rapport Share Postad 7 Juni , 2017 Jag är med på allt. Ombyte förnöjer och det kunde vara kul att testa 0,5 PPR. Mina inför-säsongen-analyser kommer ni att hitta på winbets.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts