malmster Postad 13 September , 2016 Rapport Share Postad 13 September , 2016 Varje år kommer jag snabbt på varför jag hatar fantasy. Oväntat att man skulle ha mer poäng än 12 lag i öppningen, men möta det 13:e... GG Ken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 Hmmm, undra vem det var som draftade laget som fick minst poäng vecka 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 @jaroiten Han kanske inte gillade sin draft och körde en variant … @Malmster Surt. @alla PHI i survivorn var snyggt tycker jag. KC hade blivit totalt slaktat om inte Allen slitit av korsbandet när SD ledde med 21-3. SEA hade förlorat om inte Stills tappar bollen med öppen gata, eller om inte Wilson convertar 2 st fourth down sista driven. Hör av er om ni har 1-2 WR över och behöver en bra RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 Jag gör som TG skulle ha gjort och skyller på att Gronkowski blev skadad. Han hade givetvis gjort 86p själv och vunnit matchen annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 SEA hade förlorat om inte Stills tappar bollen med öppen gata, eller om inte Wilson convertar 2 st fourth down sista driven. Ja, fan att inte dolphins vann och rensade lite i survivorn Själv tycker jag att Texans var ett skill pick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 Hör av er om ni har 1-2 WR över och behöver en bra RB. Ser du nåt intressant hos mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 14 September , 2016 Rapport Share Postad 14 September , 2016 @Berghet Gillar alla dina tre WR. (Men inte han på flex). Du är toksvag på RB. Vi borde kunna hitta på ett byte. Kom gärna med förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 15 September , 2016 Rapport Share Postad 15 September , 2016 McCoy och CJ gillar jag hos dig. Hinner inte ta fram nån deal just nu, så skicka gärna nåt förslag du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 15 September , 2016 Rapport Share Postad 15 September , 2016 Skickat tre förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 19 September , 2016 Rapport Share Postad 19 September , 2016 Blir ett långt kallt år detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 September , 2016 Rapport Share Postad 19 September , 2016 Mitt lag blev just sämre balanserat Någon som vill ha WR och vill byta bort RB (Ken?), kom med förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 20 September , 2016 Rapport Share Postad 20 September , 2016 nån som vet hur det funkar med order för free agent auction? ser att jag är nr. 12 av 14 trots att jag inte bjudit på någon i år ännu. Borde jag inte ligga bland de första ifall vi bjuder lika på någon denna vecka? edit: ok ser nu att det har med vilken plats i serien man ligger på. alltså inte hidden brag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 12 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2016 Jag är i desperat behov av en pålitlig WR och är beredd att göra mig av med Christine Michael som snittat 16p. Eg är alla spelare up for grabs, men det ska jävligt mycket till för att jag ska släppa David Johnson. Kom med bud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 13 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2016 Jag är i desperat behov av en pålitlig WR och är beredd att göra mig av med Christine Michael som snittat 16p. Eg är alla spelare up for grabs, men det ska jävligt mycket till för att jag ska släppa David Johnson. Kom med bud Team bergh kanske har nåt intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2016 Pilutta er som tacka nej till Ajayi. Pilutta er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2016 Plutta dig som tackade nej till Thomas och Tate Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2016 Fick ingen respons på förslaget jag skickade Hogge, fortfarande intresserad av en WR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 30 Oktober , 2016 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2016 (redigerade) Och där sov man bort chansen att lira en spelare man tog in för att man missa att Wash började tidigare. Och vi inte har att man kan plocka upp en spelare i sista minuten heller.... japp lira med en RB mindre idag då.. grattis. Får testa dra in nån sopa till MNF Redigerad 30 Oktober , 2016 av Leppo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 November , 2016 Rapport Share Postad 1 November , 2016 Och där sov man bort chansen att lira en spelare man tog in för att man missa att Wash började tidigare. Och vi inte har att man kan plocka upp en spelare i sista minuten heller.... japp lira med en RB mindre idag då.. grattis. Får testa dra in nån sopa till MNF Vilket +whine Synd du redigerade bort att säsongen var över, hade varit extra roligt o läsa när du är 6-2 nu (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 November , 2016 Rapport Share Postad 1 November , 2016 Vilket +whine Synd du redigerade bort att säsongen var över, hade varit extra roligt o läsa när du är 6-2 nu (= Pluswhine är det enda whine som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 1 November , 2016 Rapport Share Postad 1 November , 2016 Mm, verkligen "FML" att leda serien torts att man bara har gjort 6:e flest poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 November , 2016 Rapport Share Postad 1 November , 2016 Jag gillar även att samtliga som var kvar i survivorn plockade och bommade på Vikings. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 2 November , 2016 Rapport Share Postad 2 November , 2016 Bytte från Denver till Minnesota i survivorn fem minuter innan start. Surt. Inget pluswhine, men får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 November , 2016 Rapport Share Postad 3 November , 2016 Nån som har lust att godkänna min och schools trade? Måste kunna plocka lite från waivern idag vilket jag inte kunde igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 3 November , 2016 Rapport Share Postad 3 November , 2016 Vilket +whine Synd du redigerade bort att säsongen var över, hade varit extra roligt o läsa när du är 6-2 nu (= haha ja då jag lyckades tura en seger så kändes det lite för "douchigt", så polerade det lite. Jag använde ju all min tur i survivor i år.... så det vänder snart ... LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts