Leppo Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Steel, det löser sig, Bell var skaplig inatt hahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Ville verkligen inte släppa Gray men var tvungen för o fixa ett jävla D förra veckan. Aja, win some lose some (= Edit; Med tanke på att Rainey och Garcon producerade 0 poäng tillsammans kan du se han som inkluderad i trejden så kan du må bättre Mm ser ut som du vann den traden Steel, det löser sig, Bell var skaplig inatt hahaha. Hehe mm. Va lite nervös när Martavis hade ett par chanser på TD där i första halvlek, men sen i andra va d inget snack. Jag är i måste vinna läge, men mina bästa spelare Leveon Bell, (fjärde bästa rb) och Antonio Brown (bästa wr) har bye-week. Nån som will tradea? Är nog inte intressant för er som liksom jag kämpar för att nå slutspel, men ni andra? Jag kan tänka mig snäppet sämre spelare i utbyte så här har ni chansen att stärka ert lag inför slutspelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 ojojo, kunde inte Hogge och Gamblob göra en och två poäng till så mina slutspelschanser hade sett lite bättre ut. Nu får jag förlita mig på att någon av er som ligger före mig förlorar en match medan jag vinner båda mina! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Jag vet iaf att om jag vinner båda mina kvarvarande är jag garanterat i slutspel... alltid något, skönare det än att vara osäkert. @steel: Det hade som du säger varit hyperintressant om jag legat bättre till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Jag är i måste vinna läge, men mina bästa spelare Leveon Bell, (fjärde bästa rb) och Antonio Brown (bästa wr) har bye-week. Nån som will tradea? Är nog inte intressant för er som liksom jag kämpar för att nå slutspel, men ni andra? Jag kan tänka mig snäppet sämre spelare i utbyte så här har ni chansen att stärka ert lag inför slutspelet! Jag är intresserad av trade, om min sjukstuga tillåter det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Jag vet iaf att om jag vinner båda mina kvarvarande är jag garanterat i slutspel... alltid något, skönare det än att vara osäkert. @steel: Det hade som du säger varit hyperintressant om jag legat bättre till. Det ska jag se till så att det inte händer! Mvh W3 going for W4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 glhf du är favorit i box iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 glhf du är favorit i box iaf. Kommer bli en riktig bra match oavsett vad resultatet blir, nu tänker jag på Seahawks vs Cardinals. Hoppas dock Seahawks drar längsta strået såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 November , 2014 Rapport Share Postad 18 November , 2014 Jag är intresserad av trade, om min sjukstuga tillåter det Brown såld, öppen för förslag om Bell! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 November , 2014 Rapport Share Postad 19 November , 2014 På tal om trades, så byter jag gärna Brees+ en sämre RB som Sankey/Tre Mason mot en mycket bättre RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 November , 2014 Rapport Share Postad 19 November , 2014 Verkar som trade deadline redan varit så nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 19 November , 2014 Rapport Share Postad 19 November , 2014 På tal om trades, så byter jag gärna Brees+ en sämre RB som Sankey/Tre Mason mot en mycket bättre RB. Shahin, tyvärr har jag nog bara Gore, som tyvärr inte presterat som man hoppas, men ser du nånting du gäller så hojta till. Och hur går tankarna i Survivor denna vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 November , 2014 Rapport Share Postad 19 November , 2014 Min plan är att torska survivorn men vinna min matchup mot Hogge istället. Man ska inte vara för girig. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 19 November , 2014 Rapport Share Postad 19 November , 2014 Min plan är att torska survivorn men vinna min matchup mot Hogge istället. Man ska inte vara för girig. (= Låter som en ok plan. GL GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 November , 2014 Rapport Share Postad 20 November , 2014 Hoppas verkligen Team Samuel går in och ändrar sitt lag innan kvällens omgång och tar in sina bästa. Tråkigt om det blir som förut att vissa skiter i det i slutet och ger bort gratisvinster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 21 November , 2014 Rapport Share Postad 21 November , 2014 Och där pissade man bort Survivorn... KC...seriöst alltså, går jag ner 45 kilo så är jag bättre WR än de dom har just nu. Pinsamt som det ser ut nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 November , 2014 Rapport Share Postad 23 November , 2014 Jävla Packers. Ser illa ut med en spelare kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Jävla Broncos. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nej, det hade ju varit rättvist. oh well, gg Intressant också att om inte Team Hogge eller Team Samuel gör en mirakelvändning i natt så är topp sex redan klara med en omgång kvar, förutom inbördes ordning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nej, berghet kommer bara att ligga en seger efter om han vinner denna och han har bra PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nej, det hade ju varit rättvist. oh well, gg Haha, nä. Detta var ett mycket rättvist resultat. En jävligt fin NFL-Söndag med 4:e raka vinsten och Seahawks kör över Cardinals! #GoHawks (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nej, berghet kommer bara att ligga en seger efter om han vinner denna och han har bra PF. ah, my bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Såg catchen (på tv) och det var den sjukaste någonsin. Precis innan han gör den catchen har dom visat när han springer runt på warmupen och göra ett par sjuka 1 hands catches och sen detta. Hands down!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Nej, det hade ju varit rättvist. oh well, gg Intressant också att om inte Team Hogge eller Team Samuel gör en mirakelvändning i natt så är topp sex redan klara med en omgång kvar, förutom inbördes ordning då. Team Hogge ger aldrig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts