Shahin86 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Vi är 5 pers som betalat än så länge; Berghet D Schoolbook Steel Shahin86 Hakflem o Samuel verkar vilja vara med men dom kan inte skicka förrän nästa vecka tydligen.... Då är ju draften redan genomförd o man kanske har någon fördel? Ingen aning, men eftersom vi är 5 pers så är det väl bara o rösta om dom får vara med fast draften kommer vara genomförd..... Jag röstar ja, för inga matcher o poäng är ju tillgivna o man vet ju aldrig hur folk presterar, roligare om vi är 7-8 pers också istället för 5. Vad säger resten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Är tyvärr helt kontogul och kan inte betala innan draften. Så om ni vill frysa ut mig så är det lugnt Men samtidigt går ni miste om troligen ganska säkra 500 spänn i potten eftersom jag knappast kommer att vara något större hot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Är tyvärr helt kontogul och kan inte betala innan draften. Så om ni vill frysa ut mig så är det lugnt Men samtidigt går ni miste om troligen ganska säkra 500 spänn i potten eftersom jag knappast kommer att vara något större hot. Röstar ja, känner mig ändå som fisk i sammanhanget så om någon skulle göra en angleshoot (vilket jag absolut inte tror) oroar jag mig inte ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 De får vara med imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 de kan vara med! luuuuuuuuuuugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Verkar vara överens så då skickar jag ut infon till dom (= ------------------------- Bara ett antal dagar kvar på survival-valet så glöm inte plocka ett lag där också (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 ikväll smäller det!! Sjukt taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Precis mycket roligare att det blir sju. Låg i sängen och bakfyllegrindade mockdrafts igår så jag känner mig väl förberedd (sen att mina NFL-kunskaper är ganska bristfälliga är en annan sak). Och så är det ganska annorlunda med 16-lags draft också men det ska nog gå bra. Nu gäller det bara att klonka rätt draftnummer. Vet precis vad jag önskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 ska vi ha 60 sekunders val? känns lite mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 ska vi ha 60 sekunders val? känns lite mycket? 60 är ganska lagom. Det kan bli stressigt för de som väljer tidigt eller sent annars när de har täta val. Om folk använder kön och inte sitter oförberedda när det är deras tur så är det sällan hela tiden används så det brukar rulla på ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 9a i draften.... grr ville ha tidigt elleer riktigt sent (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 wcoop + draften samtidigt, skall nog gå bra. Skall dock inte spela något annat bord samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vurra Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 9a i draften.... grr ville ha tidigt elleer riktigt sent (= Mitten e ju bra e man tidigt sitter man där efter första picken och ser varenda jävel man vill ha försvinna innan d e dags igen i mitten har du iaf lagom avstånd mellan varje pick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 1-5-9-13 samma division, vilka hamna jag med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Nåde den som får möta det här drömlaget: 8 Ray Rice, Bal RB 25 Philip Rivers, SD QB 40 Miles Austin, Dal WR 57 Shonn Greene, NYJ RB 72 Brandon Marshall, Mia WR 89 Joseph Addai, Ind RB 104 Mike Thomas, Jac WR 121 Braylon Edwards, SF WR 136 Jerome Harrison, Det RB 153 Montario Hardesty, Cle RB 168 Dustin Keller, NYJ TE 185 Steve Breaston, KC WR 200 Steve Slaton, Hou RB 217 Tarvaris Jackson, Sea QB 232 Rams D/ST D/ST 249 Ryan Longwell, Min K Ray Rice som åtta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Divisioner fixade.. Väl genomförd draft faktiskt, lycka till alla. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 södra divisionen är löjligt tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 jag behöver en bra rb. Nån som har för många? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Södra är ett av de sjukare getingbon jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissekatt Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Jodå, jag har en Haslo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 Jodå, jag har en Haslo. haha vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissekatt Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 barber! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 jag har misclickat till mig en snubbe som ställer till det så jag är beredd att erbjuda fred jackson (RB) mot julio jones. (mitt lag är malta knights). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 4 September , 2011 Rapport Share Postad 4 September , 2011 Måste givetvis passa på att tipsa om den briljanta serien The League som följer ett gäng Fantasy Football-snubbar och deras liga under två säsonger. Det är mest på grund av den serien jag är med i detta! Go Giants! EDIT: Lite pressande att få möta Kroons autopick-lag direkt. Med tre kickers att välja bland har han ju sjukt många intressanta alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2011 jag har misclickat till mig en snubbe som ställer till det så jag är beredd att erbjuda fred jackson (RB) mot julio jones. (mitt lag är malta knights). buffalo har för bra backup för att jag ska våga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts