gamblob Postad 24 Oktober , 2014 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2014 jaha då är det dax för vintertid i helgen och jänkarna byter inte förrän helgen efter oss. Tidiga matcherna börjar alltså kl 18 nu på söndag och sen har vi en match från London(DET-ATL) som börjar redan 14:30 svensk tid om jag fatta rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 November , 2014 Rapport Share Postad 3 November , 2014 En grej jag tänkte på: Eftersom ditt lag varje vecka möter ett annat lag i ligan så blir det väldigt tråkigt om vissa tröttnar och slutar sköta sina lag efter nåra veckor. Då har laget snart 3-4 spelare långtidsskadade i startuppställnignen, och nån annan spelledig, så den som möter dig vinner i princip på walk-over. Tråkigt för alla om det blir så mot slutet när många lag kämpar för att nå slutspelet.Därför vore det jättebra om alla som går med är inställda på att som absolut minimum logga in 1 minut i veckan under hela säsongen och fixa startuppställningen, så att du bara kör med killar som faktiskt spelar den veckan. mvh /fantasysheriffen På förekommen anledning påminner jag om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 3 November , 2014 Rapport Share Postad 3 November , 2014 Även om mina playoffs chanser är lika med 0 så har jag kört med inställningen att alltid ställa upp med bäst tankbara startuppställning. Ingen större tröst i misären men verkar som att man går starkt andra halvan av säsongen. Hade haft 3-0 om jag inte torskat förra veckan med nån poäng men men. Tycker säsongen fortfarande är oerhört intressant. Man vill ju fortfarande "sätta käppar i hjulet" för folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 November , 2014 Rapport Share Postad 3 November , 2014 Missade att göra det inför helgen och beklagar det. Lyckligtvis påverkade det inte slutresultatet nämnvärt. Jag har inte tänkt lämna wo, däremot bryr jag mig inte om trades mer än det allra nödvändigaste längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 4 November , 2014 Rapport Share Postad 4 November , 2014 Ken när är boxningen på Malta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 November , 2014 Rapport Share Postad 5 November , 2014 Ken när är boxningen på Malta? Hoppas den där tragiska skiten blir inställd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 November , 2014 Rapport Share Postad 10 November , 2014 Hur fan gick det där till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 10 November , 2014 Rapport Share Postad 10 November , 2014 Lite väl sent att Rodgers och Lacy ska börja producera poäng nu..(+ att Megatron är tillbaka med besked) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 November , 2014 Rapport Share Postad 11 November , 2014 Om någon mot förmodan vill ha någon av Eli Manning, Raiders D/ST, eller en Vernon Davis som inte gjort en bra match sedan första omgången kan ni höra av er... Jag behöver WR/RB som presterar någorlunda konsekvent snarare än fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 någon som vill byta en halvtaskig/helt ok RB mot en likvärdig WR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Vem får vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 14 November , 2014 Rapport Share Postad 14 November , 2014 Vem får vad? jag vill ha en RB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 15 November , 2014 Rapport Share Postad 15 November , 2014 Jag skulle vara lite intresserad av en RB jag med, och har några WR jag kan tänka mig ge foten om det skulle vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 November , 2014 Rapport Share Postad 15 November , 2014 Ah, nope, jag har nätt och jämnt RBs så jag klarar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 November , 2014 Rapport Share Postad 15 November , 2014 Trent Richardson kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 16 November , 2014 Rapport Share Postad 16 November , 2014 Trent Richardson kanske? Vad vill du ha i retur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 16 November , 2014 Rapport Share Postad 16 November , 2014 Har en trade pending med shahin, spelare som startar i tidiga matcherna. Jag kommer va vid datorn i samband med matchstart, så lugnt för mig om den godkänns av admin innan 19:00, men hur är det med Shahin? Vem är det utöver Shahin som kan godkänna trades? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 November , 2014 Rapport Share Postad 16 November , 2014 Har en trade pending med shahin, spelare som startar i tidiga matcherna. Jag kommer va vid datorn i samband med matchstart, så lugnt för mig om den godkänns av admin innan 19:00, men hur är det med Shahin? Vem är det utöver Shahin som kan godkänna trades? Den var ju lite jobbig iomed starttiden som du säger. jag ropar på Skolboken att han godkänner den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 16 November , 2014 Rapport Share Postad 16 November , 2014 Gör d! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 16 November , 2014 Rapport Share Postad 16 November , 2014 Ok, godkänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 10p upp mot Hogge (wtf) som har sin kicker kvar i morgon natt... segt behöva vänta för att se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Nu är man inte glad att man bara satsade $2 på Jonas Gray på wauvers och lät honom bli tagen för $3 av Steelers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Nu är man inte glad att man bara satsade $2 på Jonas Gray på wauvers och lät honom bli tagen för $3 av Steelers Ett bra förvärv det, jag tackar dock för att han sitter på bänken Och Survivor rensades lite till, och 2 kvar inför nattens möte där både jag och Sharre har Steelers, men med tanke på att jag har en livlina extra så kan jag acceptera att Titans vinner inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Nu är man inte glad att man bara satsade $2 på Jonas Gray på wauvers och lät honom bli tagen för $3 av Steelers Kunde behövt de där 43 poängen, men han e på bänken. De 8 som spelat för mig hittills har tillsammans 39 poäng. Nästa vecka när jag startar honom kommer han ha typ 36 yards och en fumble Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Ville verkligen inte släppa Gray men var tvungen för o fixa ett jävla D förra veckan. Aja, win some lose some (= Edit; Med tanke på att Rainey och Garcon producerade 0 poäng tillsammans kan du se han som inkluderad i trejden så kan du må bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts