Ken Lennaárd Postad 4 September , 2014 Rapport Share Postad 4 September , 2014 Gillar inte heller två Team Lynch. Var väldigt förvirrande i draften. Två Team Hogge däremot hade varit en annan sak. @Hogge Tror inte vi kan få till det nu. Kanske senare under säsongen. @Leppo Börjar få lite derbykänsla mot dig. Vilket lag har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 September , 2014 Rapport Share Postad 5 September , 2014 @Hogge Tror inte vi kan få till det nu. Kanske senare under säsongen. jaja...vi får väl se Gillade inte att du snodde Donnie Avery framför nästan på mig, trodde att mitt 3 bud var klokt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 5 September , 2014 Rapport Share Postad 5 September , 2014 @Leppo Börjar få lite derbykänsla mot dig. Vilket lag har du? Team Sckr är jag, även kallat "laget som Gud glömde...." Klassiker... vi möts V9, då Brees och Graham och flera har bye week.... haha fy fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 7 September , 2014 Rapport Share Postad 7 September , 2014 Strike 1.... Edit: Dat jinx! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 September , 2014 Rapport Share Postad 7 September , 2014 Lite besviken ändå över att Eagles vänt. Hade varit rätt roligt om alla börjat survivorn med en strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Känns som 16 för Ray Rice var lite mycket... http://www.tmz.com/2014/09/08/ray-rice-elevator-knockout-fiancee-takes-crushing-punch-video/ Bura in idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 nån som är sugen på att trejda lite?? hojta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 nån som är sugen på att trejda lite?? hojta till! Jag är ute efter 1 WR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Känns som 16 för Ray Rice var lite mycket... http://www.tmz.com/2014/09/08/ray-rice-elevator-knockout-fiancee-takes-crushing-punch-video/ Bura in idioten Där kom avstängningen från NFL! Såg videon tidigare... så sjuk kille. Äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Kommer ihåg den där händelsen. Kan inte förstå hur han enbart fick 2 matchers avstängning. Får känslan att Ravens försökt tysta ner allt men nu när TMZ släppte hela videon så får man anta att dom inte hade mer till val än att cutta honom för att rädda sig eget varumärke. Ska bli intressant att se vart han tar vägen, om han ens blir signad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Där kom avstängningen från NFL! Såg videon tidigare... så sjuk kille. Äckel. Även rätt sjukt att hon gifte sig med honom några veckor senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Även rätt sjukt att hon gifte sig med honom några veckor senare. Är väl inte så sjukt? Money talks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Det är tyvärr väldigt vanligt att gå tillbaka till den som slog, i alla samhällsskikt. Behöver inte alls ha med pengar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Jaroiten, japp där va helgens höjdpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 11 September , 2014 Rapport Share Postad 11 September , 2014 Öppen för trade förslag om intresse finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 September , 2014 Rapport Share Postad 11 September , 2014 Öppen för trade förslag om intresse finns Vilket lag är ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 11 September , 2014 Rapport Share Postad 11 September , 2014 Vilket lag är ditt? Team sckr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 3 pers glömde survivor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 3 pers glömde survivor Jag var en av dom, men om jag inte minns helt fel så kryssade jag i någon form av påminnelse innan varje veckas pick. Vilket inte verkar har skett, oerhört märkligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 Sant, jag har inte heller fått det. Inte bra, yahoo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 Ha, jag trodde det låstes på söndagar. Tog Washingtons professionella fotbollslag för skojs skull till dess. Aja, går att ha sämre lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 Jag valde Denver redan i måndags. Men det valet försvann tydligen ser jag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 Känns som 16 för Ray Rice var lite mycket... http://www.tmz.com/2014/09/08/ray-rice-elevator-knockout-fiancee-takes-crushing-punch-video/ Bura in idioten Bättre än att lägga 62 på en barnmisshandlare. Sen är jag rätt nöjd med att ha plockat Gordon gratis från waivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 12 September , 2014 Rapport Share Postad 12 September , 2014 Inget att skämmas över Shahin86, jag tog Washington avsiktligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts