TGrinder Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 JAG ÄR ÄÄÄÄÄÄCKLIGT JÄVLA TAGGAD SÅ SKRIV UPP MIG!!! :ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Vill som sagt köra i år igen. Om Shahin tröttnat kan jag hålla i det. Föreslår 1k och samma regler som i fjol men är flexibel. Anmäl i tråden plz så kan jag starta liga om inte Shahin vill. Ja, jag borde kanske sagt nåt. Gifter mig i augusti och är på 3 veckors smekmånad sen så jag kan inte hålla i någonting. Du får gärna ta över. Har vi draften i september (säsongen startar 4e) så kan jag förmodligen vara med. Annars får jag önska resten lycka till (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 30 Juli , 2014 Rapport Share Postad 30 Juli , 2014 Gifter mig i augusti Och grattis såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 31 Juli , 2014 Rapport Share Postad 31 Juli , 2014 jag är taggad för en ny säsong NFL fantasy! och grattis Shahin... /gamblob 49ers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 1 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2014 jag är taggad för en ny säsong NFL fantasy!och grattis Shahin... /gamblob 49ers är såklart på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2014 Jag har sagt till Ken att han ska in och anmäla sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2014 Tack för gratulationerna (= Vore bra att börja jaga ihop lite folk, 12 är ju optimala siffran för detta. Jag är inte 100 på om jag kan vara med heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 1 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2014 Jag är med i år igen. Och naturligtvis grattis Shahin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Bump Dags att börja ragga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 De två senaste årens mästare är såklart taggad i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Tycker dock att vi kör snake draft i år. Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Kör ni på ESPN eller? I så fall kan jag tänka mig vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Tycker dock att vi kör snake draft i år. Vad säger ni? Jag tyckte auction var överlägset mycket roligare! Kör ni på ESPN eller? I så fall kan jag tänka mig vara med. Ligan är på ESPN. PMa Skolboken för att få en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag tyckte auction var överlägset mycket roligare! Ligan är på ESPN. PMa Skolboken för att få en invite. +1, vi kör auction. Tar tag i detta imorgon, har varit upptagen med semester (pågår iofs än) och att fylla en hisklig massa år... Grattis Shahin! Är det från 1/9 du kan vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 +1, vi kör auction. Tar tag i detta imorgon, har varit upptagen med semester (pågår iofs än) och att fylla en hisklig massa år... Grattis Shahin! Är det från 1/9 du kan vara med? Kan va med från 29 aug t,o,m, som är en fredag. Oftast vill man ju ha draften så nära säsongen som möjligt. Går att fixa ett sånt därnt schema på doodle tror jag det heter så kan man se vilket datum som passar folk bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag fixade den...... http://doodle.com/4aavmsuap4nn56mz Ingen brådska men fyll i tiderna som ni vet att ni är fria, fokusera inte på tiderna ni inte vet vad ni gör på än. Brukar gå att hitta ett datum + tid som passar alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Jag e med! Auction va kul och rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 5 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2014 Auction var mycket roligare Hur många är vi uppe i? Edit: 10 om jag räkna rätt hogge75 schoolbook TGrinder Shahin86 gamblob berghet Samuel. D jaroiten Steel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 6 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2014 Jag ställer upp. Nu är vi 11:a. Kör på egen ranking i år och skiter i vad alla "experter" tror, blir därmed livsfarlig. Gärna auktion så sent som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2014 Jag fixade den...... http://doodle.com/4aavmsuap4nn56mz Ingen brådska men fyll i tiderna som ni vet att ni är fria, fokusera inte på tiderna ni inte vet vad ni gör på än. Brukar gå att hitta ett datum + tid som passar alla. Tack! Fyll i tiderna alla så kan vi spika dag sedan. Jag PMar om betalning (1k) och till jaroiten om invite. En plats kvar (ändrade till 12), vem är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Tycker vi kör samma format som förra året med auction och 3wr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Tycker vi kör samma format som förra året med auction och 3wr. Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmster Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Jag kan ta den 12:e platsen om den fortfarande är ledig. Hogge borde kunna gå i god för mig. Om han kan se förbi år av utdragningar dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Jag kan ta den 12:e platsen om den fortfarande är ledig. Hogge borde kunna gå i god för mig. Om han kan se förbi år av utdragningar dvs. Lysande Ses på lördag Edit: Första inlägget på 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts