berghet Postad 22 September , 2013 Rapport Postad 22 September , 2013 Helvete Texans kom igen nu!! Ravens har inget offensivt så får man en INT TD och en punt return TD o tar ledningen.. JOBBA!! Citera
TGrinder Postad 22 September , 2013 Rapport Postad 22 September , 2013 Haha, men hur löjligt enkelt får Newton sätta sina passningar och TD's. Grattis Gamblob49ers, han gjorde precis sin livsmatch! Citera
Steel Postad 22 September , 2013 Rapport Postad 22 September , 2013 Haha, men hur löjligt enkelt får Newton sätta sina passningar och TD's. Grattis Gamblob49ers, han gjorde precis sin livsmatch! Och 10e bästa fantasymatch Första missarna i survivorn kom iaf. Citera
berghet Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Då får man hoppas på 20+p från Moreno inatt, blir tufft men inte omöjligt. Synd att Royal fick en TD borttagen pga penalty, hade vart lite mer spännande annars. Citera
berghet Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Btw, blir aldrig riktigt klok på det där. Visst är det de tre bästa från varje division som går vidare? Eller kör de bara på sex bästa vinst%? Citera
Shahin86 Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Btw, blir aldrig riktigt klok på det där. Visst är det de tre bästa från varje division som går vidare? Eller kör de bara på sex bästa vinst%? Divisionsvinnare har bye, sen är det best record för resterande lag. Får lägga omröstning ifall vi ska ha en division nästa år, vet inte varför vi har två egentligen. PS. Wtf, såg projection i min matchup var typ 130-40 halvvägs igår, nu kommer jag torska om inte D. Thomas hittar monstermatch. Måste älska (hata) fantasyn (= Citera
Ken Lennaárd Postad 23 September , 2013 Rapport Postad 23 September , 2013 Jag röstar redan nu för en division nästa år. Finns ingen anledning till att köra två divisioner tycker jag. Citera
TGrinder Postad 29 September , 2013 Rapport Postad 29 September , 2013 Sjukt bra match på Tv10 just nu oavsett om man har spelare från fantasyn där eller ej! Citera
berghet Postad 29 September , 2013 Rapport Postad 29 September , 2013 Rövkn***ad i fantasyn som vanligt, från 10p favorit till 35p underdog inom loppet av typ 4 min. 0-4 here i come! Citera
TGrinder Postad 29 September , 2013 Rapport Postad 29 September , 2013 Rövkn***ad i fantasyn som vanligt, från 10p favorit till 35p underdog inom loppet av typ 4 min. 0-4 here i come! Ja det svänger somfan i Fantasyn! Åker säkert också på stryk om inte Manning levererar lite. Citera
hogge75 Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Rövkn***ad i fantasyn som vanligt, från 10p favorit till 35p underdog inom loppet av typ 4 min. 0-4 here i come! Fan, när jag la mig igår kändes det avgjort. Nu tar du det nog ändå Citera
schoolbook Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Ja det svänger somfan i Fantasyn! Åker säkert också på stryk om inte Manning levererar lite. Som sagt Hade ju i och för sig Broncos i survivorn men lite hade han ju kunnat hålla igen... Citera
TGrinder Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Som sagt Hade ju i och för sig Broncos i survivorn men lite hade han ju kunnat hålla igen... Hade 2 spelare som 0:ade och 2 st som drog in 1 pinne enbart. Sjuk omgång, minst sagt! Jag lär ju busta survivorn först iaf! Citera
Shahin86 Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Rövkn***ad i fantasyn som vanligt, från 10p favorit till 35p underdog inom loppet av typ 4 min. 0-4 here i come! Får se om Tony G kan leda ditt lag till en comeback, till skillnad från Falcons. Nu när alla whinar passar jag på att göra det också! (= Flest poäng av alla, men bara 1-3. Citera
TGrinder Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Får se om Tony G kan leda ditt lag till en comeback, till skillnad från Falcons. Nu när alla whinar passar jag på att göra det också! (= Flest poäng av alla, men bara 1-3. Fast sen har du "släppt" in näst mest poäng också. Citera
D Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Äh orka whina. Jag smackar belåtet över att sannolikt ta näst minst poäng i omgången men vinner ändå. Det är så jag rullar. Citera
Shahin86 Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Fast sen har du "släppt" in näst mest poäng också. Jo, jag har länge sagt att ett bra defence är grunden till fantasyframgångar. Får jobba på det fram till nästa vecka. Citera
schoolbook Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Fast sen har du "släppt" in näst mest poäng också. Ger mig chansen att whina lite mera... Vad som är rejält LOL är att det går bättre i ligan som jag skapade i hetsen när det strulade med draften, ligan blev public, diverse folk kom in och jag ignorerade den. Har inte tänkt på den förrän nu, var ej med på draften men ändå har jag 2 vinster av fyra där Citera
TGrinder Postad 30 September , 2013 Rapport Postad 30 September , 2013 Jo, jag har länge sagt att ett bra defence är grunden till fantasyframgångar. Får jobba på det fram till nästa vecka. Citera
berghet Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Såja! Satan va spännande det var att följa nattens match, riktigt rysare mot Hogge och första segern säkrad! Citera
TGrinder Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Såja! Satan va spännande det var att följa nattens match, riktigt rysare mot Hogge och första segern säkrad! Snyggt Berghet, du jinxa dig bort från 0-4! Grattis till första vinsten, Hogge du är fan livsfarlig! Citera
berghet Postad 1 Oktober , 2013 Rapport Postad 1 Oktober , 2013 Snyggt Berghet, du jinxa dig bort från 0-4! Grattis till första vinsten, Hogge du är fan livsfarlig! Ja, det var inte lätt kan jag lova! Tack! Citera
TGrinder Postad 2 Oktober , 2013 Rapport Postad 2 Oktober , 2013 Trodde inte jag hade bustat i Survivorn men det hade jag visst, GG och GL resten! Citera
TGrinder Postad 6 Oktober , 2013 Rapport Postad 6 Oktober , 2013 Buggar Fantastycast eller? Cheifs D/ST står på 30 pts med 3 TD men leder matchen med 10-0? Citera
Recommended Posts