Haslo Postad 30 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2011 och jag har bara fröluster och skadade spelare och samlat minst poäng av alla, känner mig rätt nöjd haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 Glöm ej survivorn grabbar, jag kom på de för bara nån timma sen, svider o torska på wo (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 hehe nu blev Andre johnson skadad. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 Då var första strike i survivorn förlorad, det var berghets Bills som torskade i sista sekunden. Får hoppas Buccaneers motsvarar favoritskapet i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 M I S Ä R Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 2 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 M I S Ä R +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Då var första strike i survivorn förlorad, det var berghets Bills som torskade i sista sekunden. Får hoppas Buccaneers motsvarar favoritskapet i morgon. helvete alltså... bytte i sista sekund ut mina titans mot bills. bra val... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dayfly Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 kungasporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 Då var första strike i survivorn förlorad, det var berghets Bills som torskade i sista sekunden. Får hoppas Buccaneers motsvarar favoritskapet i morgon. Gick bra till slut även om det satt ganska långt inne. Södra är officiellt ett getingbo, alla står på 2 vinster och ligger 3,4,6,7 i totala antal poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 får glädja mig åt min första seger i fantasyn iaf! hoppas att ni andra tappar ett ben i survivorn snart också, men sjukt surt att byta lag i sista sekund och så går de och förlorar i allra sista sekunden också.. aja, inte över än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 sulle vilja byta Chad Henne/Rex Grossman/Roy Williams/Lance Moore mot en WR/RB som inte har bye week 11. Någon intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 EDIT: nm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 Verkar vara oficiella transfertråden... Så, intresserad av att byta Santonio Holmes mot en bra RB, inte nån åsna som har projected 4p plz (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Survivorn blev jävligt spännande helt plötsligt (= Mådde inte bra av o ha Giants men fanns inte så mkt vettigt o ta denna vecka.. Alla på 1 strike då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Survivorn blev jävligt spännande helt plötsligt (= Mådde inte bra av o ha Giants men fanns inte så mkt vettigt o ta denna vecka.. Alla på 1 strike då wow alla åkte på giants! hoppas mina patriots gör sitt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Är det 2 strikes man åker ut på eller 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Är det 2 strikes man åker ut på eller 3? ett fel till och man är ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Tebow-godis atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Vilket jävla failure man e Har velat hela veckan om vilken receiver jag skulle bänka av Mike Williams, Michael Crabtree, Denarius Moore och Victor Cruz. Slutade med att cruz drog in 20 poäng på bänken, de tre jag spelade lyckade tillsammans skrapa ihop 3 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2011 Jaha, så satte man ett fint bottenrekord, 41 i en omgång. Nån som tror sig kunna slå d? 36 Och 20 av dom var min kicker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2011 36 Och 20 av dom var min kicker... hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Känns aningen bittert att ha näst bästa totalpoängen av 16 lag och 2-3 i matcher. Men vi kämpar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 så sjukt jävla tragisk oflyt man har. Skulle värva tebow förra veckan men tänkte att ingen skulle ta han denna vecka ändå. hehehehe massa tilt borttaget. Du med Tebow vem. Du får Big Ben och Larry om jag får tebow. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 så sjukt jävla tragisk oflyt man har. Skulle värva tebow förra veckan men tänkte att ingen skulle ta han denna vecka ändå. hehehehe massa tilt borttaget. Du med Tebow vem. Du får Big Ben och Larry om jag får tebow. Hade varit kul att följa cirkus tebow, men visst, vi kör på d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2011 Hade varit kul att följa cirkus tebow, men visst, vi kör på d kan vi byta efter helgen? För larry och tebow har ju bye denna vecka så behöver big ben på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts