Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Playoff Seeding Tie Breaker

Total Points For

 

Fanns lite andra alternativ, bl.a H2H Record, hade nästan varit en bättre tie breaker kanske men mest gjorda poäng känns helt ok, offensiven belönas (=

 

 

 

Yes sir, drar om en två timmar, hejja Zlatan (=

 

Jag klagar absolut inte i alla fall, genast känns mitt odds att vinna gruppen rätt lågt (famous last words) :-D

 

Points against känns väl som ett hyggligt mått på hur mycket otur man haft med motståndet. Mitt beklagande till Staahla på den punkten, 1106 när näst högsta är 923....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag klagar absolut inte i alla fall, genast känns mitt odds att vinna gruppen rätt lågt (famous last words) :-D

 

Points against känns väl som ett hyggligt mått på hur mycket otur man haft med motståndet. Mitt beklagande till Staahla på den punkten, 1106 när näst högsta är 923....

Jag får jobba på mitt försvar till nästa säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puh, Cowboys vann tillslut.

Perfekt för mig också att DeMarco Murray tog 12 poäng mot Shahins Dez och Witten som bara tog 7 tillsammans.

 

Det krävs en speciell person för att stå på en presskonferens och ljuga arslet av dig när det du gjorde är dokumenterat av typ 100 videokameror.... :-)

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d8246eec7/article/lions-dt-suh-says-thirdquarter-ejection-was-unwarranted?module=HP11_headline_stack

(ca 1:50 in i videon visas vad han gjorde)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm vet inte om jag fortfarande kan gå till slutspel även om Jimmy Graham skulle lyckas skramla ihop 21 pinnar inatt.

är jag fortfarande med i fajten om jag är 6-6 efter denna match?

/Gamblob 49ers

 

förresten visst kör vi väl fantasy NBA oxå sen när det kommer igång!? Såg att Haslo redan startat en tråd =) I NBA kan man juh iaf lite spelare och en del annat redan. HAr verkligen lärt mig mycket om NFL denna säsong!

Sjukt roliga söndagar det varit på sistone... har inget alls sug att spela pokersöndagsturneringarna längre! live sports beat em all...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm vet inte om jag fortfarande kan gå till slutspel även om Jimmy Graham skulle lyckas skramla ihop 21 pinnar inatt.

är jag fortfarande med i fajten om jag är 6-6 efter denna match?

/Gamblob 49ers

 

förresten visst kör vi väl fantasy NBA oxå sen när det kommer igång!? Såg att Haslo redan startat en tråd =) I NBA kan man juh iaf lite spelare och en del annat redan. HAr verkligen lärt mig mycket om NFL denna säsong!

Sjukt roliga söndagar det varit på sistone... har inget alls sug att spela pokersöndagsturneringarna längre! live sports beat em all...

 

+++ :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vinner man sista matchen är man i slutspel, synd bara att man är 34p underdog!

 

Scissors känns dock som att de har rätt övervärderade spelare denna vecka och tvärtom på vissa av mina. Hur mycket återstår att se! :)

 

Nja, är väl inte helt säker på att jag når upp till 112 pinnar. Men tror inte det behövs heller. Hur som helst känns mina grabbar fullständigt ostoppbara just nu och räknar kallt med att inkassera tionde raka i helgen. Vill ju inte gå in i slutspelet med ett L närmast i raden. Det skulle vara förödande för självförtroendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, är väl inte helt säker på att jag når upp till 112 pinnar. Men tror inte det behövs heller. Hur som helst känns mina grabbar fullständigt ostoppbara just nu och räknar kallt med att inkassera tionde raka i helgen. Vill ju inte gå in i slutspelet med ett L närmast i raden. Det skulle vara förödande för självförtroendet.

 

jag hoppas ju framförallt att mccoy och freeman inte ska kunna starta för dig, det borde göra det lite jämnare direkt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon som vill byta en bra RB/WR mot Tolbert/Douglas, Woodhead, Ochocinco, Benn, Hanie och Ballard? :D

 

Deadlinen var väl 23/11?

 

jag hoppas ju framförallt att mccoy och freeman inte ska kunna starta för dig, det borde göra det lite jämnare direkt! :)

 

Är inte säker på att det är till min nackdel om Freeman inte kan spela... Mccoy är en annan femma däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vinner man sista matchen är man i slutspel, synd bara att man är 34p underdog!

Vår grupp e så sjukt jämn. Tänkte jag var klar först, men tror jag missar slutspelet om mina Steelers torskar, du vinner och Team Samuel och Team Haj kryssar. Borde inte inte hända, men man drabbas ju av värre utdragningar nästan dagligen så :rolleyes:

 

Psykologiskt viktig match iaf. Dels vill man ju bygga vidare på det fina momentum jag haft senaste veckorna. Sen är det derby mellan Solna Steelers och Råsunda Raiders, och vi har båda tagit 1011 poäng hittills. Man vill ju va bästa låtsaslaget i stan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan Eagles vara så bottenlöst dåliga?

Tja, det som jag tänker på direkt är väl:

 

Andy Reid (Tex, varför tar han inte timeout när seattle låter klockan ticka ner innan de sparkar sitt fieldgoal i slutet på första halvlek?)

Desean Jackson

Vince Young,9 interceptions på 3,01 matcher :)

Juan Castillo, Fick den lite udda befordran från offensive line coach som han varit i 13 år, till defensive coordinator i år^^

 

Sen lite skador också, men det är inte lika roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...