Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Då var första strike i survivorn förlorad, det var berghets Bills som torskade i sista sekunden. Får hoppas Buccaneers motsvarar favoritskapet i morgon.

helvete alltså... bytte i sista sekund ut mina titans mot bills. bra val...

Postad
Då var första strike i survivorn förlorad, det var berghets Bills som torskade i sista sekunden. Får hoppas Buccaneers motsvarar favoritskapet i morgon.

Gick bra till slut även om det satt ganska långt inne.

Södra är officiellt ett getingbo, alla står på 2 vinster och ligger 3,4,6,7 i totala antal poäng.

Postad

får glädja mig åt min första seger i fantasyn iaf! :) hoppas att ni andra tappar ett ben i survivorn snart också, men sjukt surt att byta lag i sista sekund och så går de och förlorar i allra sista sekunden också.. aja, inte över än :)

Postad
Survivorn blev jävligt spännande helt plötsligt (=

Mådde inte bra av o ha Giants men fanns inte så mkt vettigt o ta denna vecka..

Alla på 1 strike då

wow alla åkte på giants! :) hoppas mina patriots gör sitt då! :D

Postad

Vilket jävla failure man e :ola:

Har velat hela veckan om vilken receiver jag skulle bänka av Mike Williams, Michael Crabtree, Denarius Moore och Victor Cruz. Slutade med att cruz drog in 20 poäng på bänken, de tre jag spelade lyckade tillsammans skrapa ihop 3 poäng :roll:

Postad

så sjukt jävla tragisk oflyt man har. Skulle värva tebow förra veckan men tänkte att ingen skulle ta han denna vecka ändå. hehehehe massa tilt borttaget.

Du med Tebow vem. Du får Big Ben och Larry om jag får tebow.

Postad
så sjukt jävla tragisk oflyt man har. Skulle värva tebow förra veckan men tänkte att ingen skulle ta han denna vecka ändå. hehehehe massa tilt borttaget.

Du med Tebow vem. Du får Big Ben och Larry om jag får tebow.

Hade varit kul att följa cirkus tebow, men visst, vi kör på d :-)