Gå till innehåll

Inte spelat CG på 1,5 år - Upp 64BI på 25k händer, ren tur?


Såsen1491911744

Recommended Posts

Tja!

 

Har inte spelat CG på nätet på drygt 1,5 år.. Började i Juli och gick förvånansvärt bra. Som topic är jag plus 64BI på 25k händer, samtidigt som jag ligger ca 25-30BI under EV så har förmodligen sprungit ganska normalt (?)

 

Funderar på om jag helt enkelt rushar sjukt eller om jag helt enkelt är en bra CG spelare? Har grindat MTT/SNG senaste tiden och en del av kunskapen därifrån går givetvis att applicera även i CG spelet.

 

Vad tror ni? Är jag "bra" eller bör jag förvänta mig att verkligheten snart kommer ikapp?

 

Bifogar graf: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e39e207ba187_flytrlr.jpg

 

Nivån är NL100$/€ 6-max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att springa under all-in-EV behöver inte utesluta att man haft väldigt tur överlag. Du har sannolikt sprungit rätt bra, speciellt med tanke på att du ställer den här frågan :). Din winrate är drygt 25bb/100 händer om jag inte räknat snett och det är extremt bra och i stort sett omöjligt att hålla i längden för en dödlig.

 

Gratulerar till vinsten, spela inte bort den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att springa under all-in-EV behöver inte utesluta att man haft väldigt tur överlag. Du har sannolikt sprungit rätt bra, speciellt med tanke på att du ställer den här frågan :). Din winrate är drygt 25bb/100 händer om jag inte räknat snett och det är extremt bra och i stort sett omöjligt att hålla i längden för en dödlig.

 

Gratulerar till vinsten, spela inte bort den!

 

 

Tack för snabbt svar! Känns som att mkt av det du säger kan stämma..

Kanske bör lägga till att jag i princip bara jagat fisk, försöker undvika regsen i största möjliga mån och fiskarna kastar ju i princip pengar i näven på en och då är de ju svårt att backa :-D

 

Kommer prova gnugga på nån månad till och se hur det går!

 

 

Edit: Synabluffen; Korrekt! Inte för att låta gnällig eller så men vad har det med saken att göra? Förändrar det möjligtvis grafen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...