Gå till innehåll

Villa bali höst/vinter 2011/2012


diazo

Recommended Posts

ska jag tolka det som att du tycker jag suger och inte förväntar dig att jag spelar lika mkt därborta, eller att jag kommer spela mer och därav tuffare games? ^^

 

Tolka det som att jag tycker du är duktig/jobbig och att ss spelarna som du kommer bo med kommer lära sig av dig på plats genom passivt railande och därmed blir lite duktigare och göra midstakes ännu jobbigare att slå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var iväg med tjejen och hennes familj på släktträff igår så inte hunnit svara än så tar allt i ett nu efter bästa förmåga sen ska de svaras på PMs, verkar vara rätt bra intresse iallafall.

 

 

Om ni absolut måste bo ihop från start, satsa på 1-2v i huset. Att ladda för att pröjsa stuga ett par månader i förskott med randomsnubbar är inte smart.

 

I övrigt är kuta skönt place. Grymt bra nybörjarvågor och sällan risigt väder vid säsong...

 

Detta låter väldigt vettigt, formulerade mig förmodligen dåligt, tänkte mer om man måste förskottsbetala boende så är det väldigt omständigt om någon lägger ut en massa pengar för 10 pers sagt att dem ska komma sen dyker 3 pers upp och man e körd med hyran. Har inget emot att bo på hotell eller liknande heller om vi inte hittar någon vettig villa, är smidigare med att folk sköter sin rumsbetalning själv osv även om det är roligare med en stor villa.

 

Davao är inget för dig då? Vi är ju ett gäng som glider dit i oktober! (dock ingen aning om hur det är med narkotika och lagar på det)

 

Vetifan, får kolla upp det, verkligen älskar bali mtp svampen surfningen osv.

 

Semi intresserad, vet inte om jag vill boka upp mig så länge samt om jag orkar lägga så mycket på boende. Annars är jag väll väldigt liberal vad gäller allt.

 

Hoj

 

50$ är min maxlimit, hittar vi fräscht boende billigare så absolut då kör jag också hellre lite budget och lägger mer pengar på annat, förra året bodde jag 100 dagar på AP Inn, betalade 100kr natten (200kr för dubbelrum) och stormtrivdes, bra drag vid poolen, dem har wifi men köpte en 3g sticka som flöt på väldigt bra, hade 3-4 dc under tiden och då var det väldigt dålig väder ute.

 

Intresserad. Du bor också i Lund Diazo?

 

Yes bor i Lund, härligt, ju fler vi blir ju roligare!

 

 

Kul när 6-7 pers som lirar/10 ska spela samtidigt. Större delen av dygnet är det max 7-8 bord igång. Blir till att flippa om vem ska få sätta sig vid borden mao.

 

EDIT:

 

@OP

Så du hoppar studierna? Äh lika bra, vad är en utbildning mot att svampa på Bali.

 

Tror inte jag kommer komma in, ser väldigt mörkt ut iallafall. Kommer jag in får jag såklart omvärdera men om det redan är en hög som ska iväg så gör det förmodligen inte så mycket om jag tvingas hoppa av, får reda på intagningen om 11 dagar iallafall så då kan jag ge exakta besked.

 

Det är extremt hårda straff på droger i Inodnesien, typ livstids fängelse/dödsstraff. Förutom just magic mushrooms som är helt lagligt, men det bygger man upp en tolerans mot mycket snabbt så att köra det mer än var femte dag blir snabbt rätt lame. Så du behöver nog inte vara orolig för att en baliresa blir nån pundarresa. Kan gå i god både för att bali och diazo är mkt nice!

 

<3 Snackade med emilio igår om att dra iväg och vi är båda supersugna. Fick dock 6mån+ resban från flickvännen och är begränsad till att vara borta max 3mån innan jag måste hem om och hälsa på i någon vecka, kan ju alltid flyga tillbaka efter det antar jag om vi får igång något riktigt soft.

 

Ang svamp så är det precis som emilio skriver, kommer kunna köra kanske 1gång i veckan så blir ju inget extremt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska troligtvis till Aussie i höst, men om det av någon anledning ine skulle bli av så vill jag oxå äta svamp och dyrka solen på Bali.

 

Tycker dock inte om idén med hotell :S

 

Hotellet diazo pratar om är inte ett hotell i den bemärkelsen med våningar och korridorer där du aldrig träffar nån annan. Utan en hotell med bara två våningar och stor innergård samt pool+poolbar där det hänger mkt folk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väldigt intresserad, är mycket drogliberal / liberal i största allmänhet och har planerat thai/bali i oktober, Dock som RuchYa nämde är jag osäker på om jag kan/vill binda upp mig för en 6mån period, 3mån känns mer lämpligt för mig dels för att det är första resan för mig av denna sort, men även för att jag olikt alla andra älskar svensk vinter/snowboard åkning och vill hinna med det lite med. Planen är även o glida ner till malmö/lund under malmöfestivalen o träffa lite av er forumiter samt grinda lite osv osv.

 

osvosvosov, pma gärna msn/skype om du pallar. : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

här är en länk till hotellet jag och emilio snackat om, http://www.apinn-bali.co.id/facilities.php

 

Går att styra sjukt sköna fester vid poolområdet, ganska bra stereo samt aux sladd för mp3s/iphones osv så bara att köra på sin egen musik. Går att sätta drickan på rummet så även om man gulat kan man dricka på hur mkt man vill ;P

 

Samt alla rum är helt nyrenoverade, minns att dem påbörjade det när vi åkte därifrån i mitten på december 2010

 

edit, dem har projektor vid poolen på en 100" ungefär, sjukt mäktigt att sätta på fear and loathing in Las Vegas sen ligga svampad i poolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hotellet diazo pratar om är inte ett hotell i den bemärkelsen med våningar och korridorer där du aldrig träffar nån annan. Utan en hotell med bara två våningar och stor innergård samt pool+poolbar där det hänger mkt folk :)

 

Ja, då låter det ju genast mera intressant. Jag lär snart veta om det blir Aussie eller inte(hänger inte på mig), men annars så låter detta bra mycket trevligare än att tillbringa ännu en vinter i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...