Gå till innehåll

Bästa PLO siten/nätverket?


gnux_

Recommended Posts

rent spontant skulle jag tro att alla nätverk är lika bra rent värdemässigt, bortsett från pokerstars där värdet troligtvis är lite sämre redan på dina nivåer. Välj den klient du trivs bäst på, samt där du har bäste rakeback-deal. Rejken äter ju rejält på micronivåer, så se till att ha 50% deal som lägst.

 

Om jag måste säga ett nät så säger jag ongame. Där är värdet bra, även på högre nivåer jämfört med endel andra nätverk som blir lite mer grindiga när man kommer upp i nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rent spontant skulle jag tro att alla nätverk är lika bra rent värdemässigt, bortsett från pokerstars där värdet troligtvis är lite sämre redan på dina nivåer. Välj den klient du trivs bäst på, samt där du har bäste rakeback-deal. Rejken äter ju rejält på micronivåer, så se till att ha 50% deal som lägst.

 

Om jag måste säga ett nät så säger jag ongame. Där är värdet bra, även på högre nivåer jämfört med endel andra nätverk som blir lite mer grindiga när man kommer upp i nivåer.

 

Okej tack för svaret!

Testat Ongame och Svs. Lättare att få in degen på svs men vet inte om man ska grinda där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Hej!

Är också PLO10 nybörjare och har hittills enbart spelat på SvS och Bet24. Om jag sätter mig ner på ett random bord på lägsta nivån på SvS är det inte ovanligt att bordets VPIP-PFR hamnar i storleksordningen 70-10. På lägsta nivån på Bet24 så är det vanligt med ca 35-10. Spelar ändå mest på Bet24 just nu eftersom jag har rakeback där (40% vilket kanske är lite dåligt om man läser i detta forum) men blir ofta tvungen att leta efter nya bord med bra värde.

 

Velar just nu också lite fram och tillbaka om var det är smartast att spela för att inte raken ska göra det omöjligt att grinda upp en rulle för att spela på högre nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...