Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tangerat förra årets deltagarantal nu. Kommer säkert in ett gäng till det sista gogogo!

Deadline? Antal 1k spelare?

Sugen men osäker om jag kommer vara tillgänglig hela säsongen. Får la ta ett beslut imorgon EM

Postad

Deadline för omgång 1 är 12:30 på lördag, svensk tid.

Alla som ska vara med måste alltså ha betalat då.

Därefter får Tele meddela slutgiltiga listan på 1k och 3k ligan.

Verkar vara

14 st i 1k ligan

8 st i 3k ligan

Postad

Äntligen kör det igång igen imorn, ska bli roligt!

Har laborerat med laget och tvingats göra om flera gånger med nyheter om skador eller att spelare är slitna efter semestern och inte tränat på länge.

Men som det ser ut nu har jag till och med 1,5 på banken (spoiler) :D

Lycka till åt er alla!

Postad

Nu har man bytt lag så många gånger att oavsett vem som gör mål imorgon så kan jag säga "fan, hade han i laget och bytte ut han i sista stund" (=

Min favorit lineup var

Hazard-Mahrez-Silva-Alli-Barkley

Aguero-Negredo- Åsna för 4.5 som får värma bänken hela säsongen

Men det kändes så konstigt att gå all in på mittfältet och skippa en anfallsposition helt. Tror det var min bästa lineup men vågade inte. Sen kändes det så jävla tråkigt att spela utan Zlatan.

Eventuellt ingen som bryr sig, men när man lagt ner en 20 timmar på det så kändes det som man måste skriva av sig med en rad eller två (=

Postad

Jag kan se dom andra lagen i den officiella appen. Fast bara en gång, om jag gått in en gång på någon är det blankt nästa gång jag går in.. Ordnar väl sig under morgondagen.