GruGloG Postad 16 Juli , 2015 Rapport Share Postad 16 Juli , 2015 Gör debut i år tänkte jag mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 16 Juli , 2015 Rapport Share Postad 16 Juli , 2015 Let's go! Det där chippet lät ju intressant, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 16 Juli , 2015 Rapport Share Postad 16 Juli , 2015 Jag skall minsann vara med i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ptotheep Postad 17 Juli , 2015 Rapport Share Postad 17 Juli , 2015 ptotheep är sugen på att kanske joina, ni kör 1k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2015 http://fantasy.premierleague.com/ Ligan heter PF Code to join this league: 96558-87606 Skriv lagnamn och insats i tråden, 1000 eller 3000kr. (PMa för betalningsuppgifter) Blev 15 startande och 4 ITM förra året. Bör väl bli något liknande i år. Något man missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 17 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2015 ptotheep är sugen på att kanske joina, ni kör 1k? Jajamensan, 1k eller 3k för dom som vill ha sidebet. Prata med ptotheep och hör av dig när han vet säkert! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 19 Juli , 2015 Rapport Share Postad 19 Juli , 2015 Kästerbüse IF 3k edit: swishat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 19 Juli , 2015 Rapport Share Postad 19 Juli , 2015 http://fantasy.premierleague.com/ Ligan heter PF Code to join this league: 96558-87606 Skriv lagnamn och insats i tråden, 1000 eller 3000kr. (PMa för betalningsuppgifter) Blev 15 startande och 4 ITM förra året. Bör väl bli något liknande i år. Något man missat? Jag har en titel att försvara så jag är givetvis med igen. Borde vi inte köra en separat liga för alla som kör 3k i insats, alltså den där ligan är alla med i och sen en till liga för de som kör om 2k extra. Lättare att följa med tycker jag, samt minimerar chansen till fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 19 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2015 Kästerbüse IF 3k edit: swishat! Fått in pengar från dig och Dev. Är i Tyskland ett par dagar, uppdaterar listan när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Juli , 2015 Rapport Share Postad 19 Juli , 2015 Pingu Hamsters, 1k, bring it on Slår vad om hundra spänn att jag glömmer välja ett faktiskt lag inför vecka ett istf autofill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 20 Juli , 2015 Rapport Share Postad 20 Juli , 2015 Jag har en titel att försvara så jag är givetvis med igen. Borde vi inte köra en separat liga för alla som kör 3k i insats, alltså den där ligan är alla med i och sen en till liga för de som kör om 2k extra. Lättare att följa med tycker jag, samt minimerar chansen till fusk. Kanonbra idé! Får min röst Reggar laget nu och är med i 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Juli , 2015 Rapport Share Postad 20 Juli , 2015 Låter väl vettigt, är ju bara någon minuts extra jobb och jag som spelar 1k slipper göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 21 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2015 Låter lättfixat, fixar det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2015 Betalda; Shahin86 - Team Bust 3000 kr Devalanteriel - Pingu Hamsters 1000 kr Tele - Kästerbüse IF 3000 kr Matteproof - Bman Ninjas 3000 kr Jaroiten ??? - 12many4u ??? 3000 kr (Kolla PM för kod) Ropa om jag missat nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 Juli , 2015 Rapport Share Postad 23 Juli , 2015 Jaroiten ??? - 12many4u ??? 3000 kr (Kolla PM för kod) Joinat båda nu, och ja 12many4u är mitt lag om det var det frågetecknen stod för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juli , 2015 Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 c'mon, bara fem pers so far? vakna lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 c'mon, bara fem pers so far? vakna lite Alla brukar vänta till en dag innan eller oftast en dag efter för o visa intresse (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juli , 2015 Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 Jo, kan tänka mig det. Nu har jag sparat hem alla spelares statistik för förra året till en databas iaf. Bara att börja räkna. Tydligen var Pantilimon den mest värda spelaren i fjol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 25 Juli , 2015 Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 Om Slowboy är med så är fan jag också med.. Nöjer mig med microversionen. Joinat ligan med laget Burgendys Busar, så tar gärna ett PM med betalningsinfo! Swish är att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 Om Slowboy är med så är fan jag också med.. Nöjer mig med microversionen. Joinat ligan med laget Burgendys Busar, så tar gärna ett PM med betalningsinfo! Swish är att föredra. Skickat betalningsinfo. Swish är simplast för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 25 Juli , 2015 Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 Skickat betalningsinfo. Swish är simplast för mig också. Kommer betalning under dagen. Vinner jag detta så går jag i pension, då har jag förbrukat en livsförbrukning av tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Juli , 2015 Rapport Share Postad 25 Juli , 2015 Då är vi två, jag är sämst på fantasy PL, delvis för att jag har en tendens att bara välja spelare jag gillar från lag jag gillar. Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 26 Juli , 2015 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2015 Betalda; Shahin86 - Team Bust 3000 kr Devalanteriel - Pingu Hamsters 1000 kr Tele - Kästerbüse IF 3000 kr Matteproof - Bman Ninjas 3000 kr Jaroiten - 12many4u 3000 kr DickNiaz - Burgendys Busar 1000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 28 Juli , 2015 Rapport Share Postad 28 Juli , 2015 Jag är på. På! Gör debut i år tänkte jag mig! Jag skall minsann vara med i år ptotheep är sugen på att kanske joina, ni kör 1k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 28 Juli , 2015 Rapport Share Postad 28 Juli , 2015 Femton Vilsna Män, 1k! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts