Gå till innehåll

Månadsresultat Juli 2011


Synabluffen

Recommended Posts

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

att det inte är några större problem, 1/2 är betydligt lättare än den ultralätta nivån 2/4 och där går det bra att göra över de dubbla på en månad.

 

Gick riktigt bra för min del också, dåligt med volym men overall nöjd. Första månaden utan en backsession dessutom så tar och plockar hem det som en achivement också.

 

på SvS om det inte framgick.

 

VXOC9l.jpg

 

 

haha du gör ju max 15-20 K på 1-2 kan jag ju lova. Skryt inte över 40 K på 2-4 på 1 månad. Kom tillbaka när du har 2 till då ska jag fan slicka dina fötter alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha du gör ju max 15-20 K på 1-2 kan jag ju lova. Skryt inte över 40 K på 2-4 på 1 månad. Kom tillbaka när du har 2 till då ska jag fan slicka dina fötter alltså.

 

Aggresiva hatare.

 

Han gjorde 108 000 :- på 2/4 en månad förra året. Läs och ta reda på saker innan du skriver en massa skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Runnar man bra är 15 BI på 3 dagar fullt möjligt.

 

På hur många händer drog han 50k på 1-2?

 

exakt 97977 händer, och var nästan 50k upp. Stejka en polare samma månad för 4k eller något, vilket gav lite dipp i grafen. Men det ser jag mer som en investering

 

Och då kommer väl den ständiga mytomanfrågan ; Varför spela så lågt när du vann så mkt?

Svar: Väldigt bekväm av mig, och vinner gärna lätta pengar istället för att kämpa för dom. Sen tror jag inte heller jag slår så jävla mkt högre, då jag inte anser mig själv vara en bra pokerspelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar man 310 timmar effektivt på en månad ska man fan ha betalt. Det är gissningsvis ungefär 4x mer än på ett random jobb.

 

Att grinda micro räknas inte som effektivt jobb, lol. Kan ju utan problem slänga upp nån serie eller t.o.m dra ett par kalla och kasta lite dart vid sidan om sina 5 bord som tydligen är max på svenskaspel. :-P

 

Kör man dart + öl kombinationen så räknas 1h grind som 20 minuters effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att grinda micro räknas inte som effektivt jobb, lol. Kan ju utan problem slänga upp nån serie eller t.o.m dra ett par kalla och kasta lite dart vid sidan om sina 5 bord som tydligen är max på svenskaspel. :-P

 

Kör man dart + öl kombinationen så räknas 1h grind som 20 minuters effektivt.

 

 

Måste ju bara fråga dig hur skillad du är på dart då egentligen. En öl i näven, den andra på datorn. Kan du kasta med tårna (standard) även när du har fått i dig några bärs? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att grinda micro räknas inte som effektivt jobb, lol. Kan ju utan problem slänga upp nån serie eller t.o.m dra ett par kalla och kasta lite dart vid sidan om sina 5 bord som tydligen är max på svenskaspel. :-P

 

Kör man dart + öl kombinationen så räknas 1h grind som 20 minuters effektivt.

 

true that, spelade warcraft 3 majoriteten av tiden samt farmade serier när det var dåliga warcraft games igång ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att grinda micro räknas inte som effektivt jobb, lol. Kan ju utan problem slänga upp nån serie eller t.o.m dra ett par kalla och kasta lite dart vid sidan om sina 5 bord som tydligen är max på svenskaspel. :-P

 

Kör man dart + öl kombinationen så räknas 1h grind som 20 minuters effektivt.

Påstår ändå att det är otroligt mycket mer krävande än random industrijobb. Man måste klicka hela tiden och man måste tänka hela tiden. Eller man måste inte, men annars går man miste om hur många bb/100 som helst. På vanliga, icke inspirerande jobb går folk på 20% kapacitet eller så. Sen får de betalt för att dricka kaffe och flörta med receptionisten.

 

Å andra sidan har jag hört att folk kan sitta hela dagarna med wow, så kan man addera en rejäl timintäkt är det ju iaf som att börja snusa istället för att röka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påstår ändå att det är otroligt mycket mer krävande än random industrijobb. Man måste klicka hela tiden och man måste tänka hela tiden. Eller man måste inte, men annars går man miste om hur många bb/100 som helst. På vanliga, icke inspirerande jobb går folk på 20% kapacitet eller så. Sen får de betalt för att dricka kaffe och flörta med receptionisten.

 

Å andra sidan har jag hört att folk kan sitta hela dagarna med wow, så kan man addera en rejäl timintäkt är det ju iaf som att börja snusa istället för att röka.

 

Nu älskar jag ju sköldpaddor, för det är bra djur. Samt att jag gillar dig med Trillske, men jag vet inte om jag kan hålla med här. Har ett par vänner inc en yngre bror som arbetar både inom service (sony ericsson receptionen) och industri (montör på alfa laval) och båda är helt förstörda när dem kommer hem från jobbet i slutet av veckan. Grindar möjligtvis något mindre och har tidigare gett upp en hel del winrate för att slappa. Men ja, dem går inte på mer än 10% mental kapacitet, men det monotona arbetet och tristessen samt ointresset förstör dem verkligen, jag tycker dem dricker mycket, då är det illa :/

 

PS: Jag går med i sköldpaddefanklubben, vem är På? (nej ingen level, sarkasm, ironi, trollning osv, sköldpaddor är bra djur)

 

mvh full.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ja, dem går inte på mer än 10% mental kapacitet, men det monotona arbetet och tristessen samt ointresset förstör dem verkligen, jag tycker dem dricker mycket, då är det illa :/

Oooja, drömmarna är borta, själen dog för länge sedan, de hatar sina liv och deras enda kick är fredagsfyllan som snabbt övergår i en så helvetisk baksmälla att de önskar att de var tillbaka på jobbet så de slapp känna något - alls.

 

Finns förövrigt rapporter som visar sambanden mellan hur tidigt man dör och hur stor del av livet man jobbade skift. De är fachinerande.

 

Jag tog studenten i Gävle, en av Sveriges mest arbetslösa städer, under tiden då "konsult"-tjänster ( icon11.gif ) slog igenom på ericsson - ett av få företag i Gävle där det gick att få jobb. Jag hamnade aldrig där, men mången tappra människor gjorde det.. Några kom tillbaka för att med darrande röst berätta om upplevelsen - och för att fråga mig vart vi kom ifrån, vad vi ville med livet och vad vi någonsin hade drömt om -, några andra förlorade jag för evigt. :cry:

 

TQM.. LOL! Empowerment... :mrgreen::-P:mrgreen:

 

Det är helt fantastiskt att sitta i ett konferencerum med en kaffe och en mazarin och höra en slipsnisse gå igång om hur de förädlat TPS-konceptet. Citat från ett företag jag håller anonymt:

"Vi arbetar mycket med att utnyttja kunskapen i hela ledet och belöna initativ. Om någon kommer med en riktigt bra ide [som kan vara värd flera miljoner] får de en kaffekopp med företagsloggan på!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...