Gå till innehåll

Månadsresultat Juli 2011


Synabluffen

Recommended Posts

Bokar månaden där, hamnar i trakterna kring rekordmånad :-)

 

48K händer, mestadels PLO€50-PLO€400 samt lite 2-manna texas a.k.a bumhunting 8-)

 

CG: €14250

MTTs: 1600SEK

Live@CC: 14K

Semester: 1v 8-)

 

Rejken brukar inte vara ackurat i mitt HEM, men blir väl ett par K tillbaka där oxå. Hoppas springa lika bra Augusti ut(jinx, jinx), då det skall lockdownas rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Upp 31k på 30k händer, första vettiga månaden för året i princip både vad gäller volym och resultat.

 

Jag noterar intresserat att jag har haft semester och varit lite på lyset nära på hela månaden. Noterar lika intresserat att jag har varit borta på semester ungefär 20 av dagarna, varav en hel del på sjön där det inte blir många händer spelade.

 

Mänsklig effektivitet är mycket relativ och fachinerande. Alternativt tar höst-, vinter- och vårstudierna mycket mer energi och tid än jag har uppfattat det som. Att plugga är nog helt enkelt inte monetärt +EV - inte ens i sverige - om man inte är sysslolös eller handlingsfattig som alternativ, så mycket kan man ju kanske komma fram till.

 

Månaden i kort:

 

+ 31k svenska pengar

+ En rejäl och fin överblick av stockholms skärgård

- En plånbok

+ Samma plånbok

- Samma plånbok

+ Samma plånbok

+ För någon vecka sedan fann jag mig själv gåendes hem klockan 5 på morgonen efter en hård natt och mådde sådär obeskrivligt fantastiskt, som man gör ibland. Vi kanske kan kalla det livslust, då.

- En rejäl jävla fruktansvärd baksmälla en söndag gud glömde.

+ Bara en enda, av kanske 15 potentiella.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 31k på 30k händer, första vettiga månaden för året i princip både vad gäller volym och resultat.

 

Jag noterar intresserat att jag har haft semester och varit lite på lyset nära på hela månaden. Noterar lika intresserat att jag har varit borta på semester ungefär 20 av dagarna, varav en hel del på sjön där det inte blir många händer spelade.

 

Mänsklig effektivitet är mycket relativ och fachinerande. Alternativt tar höst-, vinter- och vårstudierna mycket mer energi och tid än jag har uppfattat det som. Att plugga är nog helt enkelt inte monetärt +EV - inte ens i sverige - om man inte är sysslolös eller handlingsfattig som alternativ, så mycket kan man ju kanske komma fram till.

 

Månaden i kort:

 

+ 31k svenska pengar

+ En rejäl och fin överblick av stockholms skärgård

- En plånbok

+ Samma plånbok

- Samma plånbok

+ Samma plånbok

+ För någon vecka sedan fann jag mig själv gåendes hem klockan 5 på morgonen efter en hård natt och mådde sådär obeskrivligt fantastiskt, som man gör ibland. Vi kanske kan kalla det livslust, då.

- En rejäl jävla fruktansvärd baksmälla en söndag gud glömde.

+ Bara en enda, av kanske 15 potentiella.

 

Bra jobbat Ranelid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bra 5 inköp 3 dagar i rad i NLH Jo tjena tjena.

Killen drog ju 50 000 på 1-2 svs med en ligt han själv.

Vad tror du om det??

 

att det inte är några större problem, 1/2 är betydligt lättare än den ultralätta nivån 2/4 och där går det bra att göra över de dubbla på en månad.

 

Gick riktigt bra för min del också, dåligt med volym men overall nöjd. Första månaden utan en backsession dessutom så tar och plockar hem det som en achivement också.

 

på SvS om det inte framgick.

 

VXOC9l.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...