Slasktratt Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Det har kanske varit uppe här förut men hittade ingenting vid en snabb sökning. Jag kom iaf lite i byxan när jag fick se detta: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article7165242.ab Citera
Nidson Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Lol. Artikeln är i sedvanlig minimedia-klass, tror nästan att artiken skulle falla under förtal om han skulle vara sugen på att stämma AB. Citera
Mecklenburgare Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Scrollade ner lite och läste igenom rubrikerna på den sidan. Har bara en sak att säga, wow. Citera
sqzsumsleep Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Mer än ett år sen dock. Men ja visst har man fantiserat om att misshandla honom till döds. Citera
Slasktratt Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2011 Mer än ett år sen dock. Men ja visst har man fantiserat om att misshandla honom till döds. Ah, fick för mig att det stod 2011 men hade iaf totalt missat detta. Det glädjer säkert nån mer här. Självklart håller journalistiken sedvanlig klass men om det stämmer att han sitter inne så skiter jag faktiskt i resten. Åkte han in på 8 slutgiltigt? Citera
psykologen Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 det var något uppe om narkotikabrott tidigare när han åkte dit i en razzia. Citera
Cyntax Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/51244-scam-robert-bryan-historien-fran-boerjan-till-slut-33.html Inlägg #488. Citera
Big Less Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Lol. Artikeln är i sedvanlig minimedia-klass, tror nästan att artiken skulle falla under förtal om han skulle vara sugen på att stämma AB. För att? Citera
fjohansson Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 För att? Den svenske 22-åringen har tidigare uppmärksammats för att ha lurat flera pokerspelare på pengar.Nu har han dömts till åtta års fängelse för ett antal grova narkotikabrott. 22-åringen från norra Sverige är ett välkänt namn i pokerkretsar, om än inte för sitt pokerspel. Mannen har visserligen spelat ett antal EPT-turneringar, men enligt Poker Magazine är hans främsta merit att ha lurat ett ental pokerspelare på pengar. Skinnade amerikan på 200 000 Bland annat skinnade svensken för två år sedan en amerikansk pokerspelare på över 200 000 kronor, och lämnade honom sedan på Arlanda utan ett öre på fickan eller biljett hem. Men nu har 22-åringens kriminella karriär fått ett abrupt slut. Mannen har dömts till åtta års fängelse för bland annat grovt narkotikabrott och grov narkotikasmuggling. Reagera jag främst på. Citera
Nidson Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 För att? När du säger det så, han är inte outad med namn. Edit: I övrigt var det samma som qzectbumo jag tänkte på. Citera
padrinosftw Postad 28 Juli , 2011 Rapport Postad 28 Juli , 2011 Bästa timmarna i mitt liv var när jag stod och väntade vid nordeabanken vid sergels och väntade på mitt livs cashout eftersom han hade problem med onlinetransaktioner... Bilresan hem var det lite halvtryckt stämning i. Citera
Penils Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Bästa timmarna i mitt liv var när jag stod och väntade vid nordeabanken vid sergels och väntade på mitt livs cashout eftersom han hade problem med onlinetransaktioner... Bilresan hem var det lite halvtryckt stämning i. Fick du pengarna? Citera
Recommended Posts