Gå till innehåll

Wsop vinnaren


Peter0

Recommended Posts

Skönt att höra att en svensk tog hem ett event. Någon info om killen ? Måste svida i bankrullen att köpa in sig i ett wsop event om man ej är sponsrad .. Men ja bra för svensk poker !

 

Vem tror ni vinner main eventet då? Jag tippar starkt mercier eller negreanu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att höra att en svensk tog hem ett event. Någon info om killen ? Måste svida i bankrullen att köpa in sig i ett wsop event om man ej är sponsrad .. Men ja bra för svensk poker !

 

Vem tror ni vinner main eventet då? Jag tippar starkt mercier eller negreanu

 

Thorson FTW!!!! Ska man vara seriös så tippar jag Scott Seibert!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det för han hoppas kunna komma undan skatten han skrevs in som Hasan istället för Alexander (som han verkar heta) eller har det bara klantat och tagit hans andra namn vid inskrivning?

 

Han heter Hasan i förstanamn men har Alexander som tilltalsnamn. När registration skriver in spelare plockar de ofta första förnamnet. Det händer tämligen ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror väl på hur många som deltar? men om 7000 deltar är 500 mot 1 ganska snålt. Om man får välja 10st så ser oddset mer rättvist ut.

 

Klart det beror på hur många som deltar. Jag drog till med siffran utifrån hur många jag trodde skulle komma till spel då. Mtp dagens fält tog jag i underkant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...