Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nu när full tillt "las ner" så var man ju tvungen att byta sajt .. och valet föll då för pokerstars ,, Gilllade full tilt som fan och kändes som en av dom spelen som kändes normalt o tryggt att spela på förutom de som hände då ja .Så cashade in på pokerstars och spelat ett antal timmar men herregud vad många bad bets /otroliga händer jag har sett .. Känns helt overkligt känner mig inte säker ngnstans med en bra hand .. Åkte på så sjukt många bad bets .. är ingen som brukar klaga på rigg eller ngt men detta är ju helt sinnestört .. Fan full tilt kom tillbaka ,,

Måste slått värdlsrekord i bad bets eller ngt men fan tips på sidor som ej är riggade .. de var ju svenskaspelrigg klass på denna sidan ...

Postad

Du är troligtvis (jag baserar detta på ditt inlägg) en mycket bra pokerspelare, och av den anledningen så straffar mjukvaran dig för att "jämna ut pengaflödet" (Citat: Howard Ledered ang. hans syn på onlinevarians feb. 2010).

Med detta vill jag inte säga att du ska byta nätverk, för så är det överallt. Men när du har spelat 5-6k händer så brukar mjukvaran "tagga ner", så att säga, och den omvända välkomstriggen brukar tryta.

Postad
  Nirwanda säger:
Du är troligtvis (jag baserar detta på ditt inlägg) en mycket bra pokerspelare, och av den anledningen så straffar mjukvaran dig för att "jämna ut pengaflödet" (Citat: Howard Ledered ang. hans syn på onlinevarians feb. 2010).

Med detta vill jag inte säga att du ska byta nätverk, för så är det överallt. Men när du har spelat 5-6k händer så brukar mjukvaran "tagga ner", så att säga, och den omvända välkomstriggen brukar tryta.

Nej, nej, helt fel. Det var Howard Lederers syn på onlinevarians jan. 2010.

Postad
  Nirwanda säger:

Nja, det beror ju på hur bra man är. Är man jävligt bra så får man mer motrigg desto fler händer man spelar.

Misstaget TS gjorde var att spela vinnande poker från början. När man byter site ska man alltid börja med att spela förlorade poker under några tusen händer.