Slaskhink Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 är det inte ganska osannolikt med botar på Svs med tanke på att 1. ingen RB 2. man kan ha max 4 bord uppe edit: snackar vi dessutom 5-max? Citera
SasaMatic Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 5bord och ja det är 5max. chattar inte snubben btw? tror knappast bot, för dålig av vad jag har hört Citera
Slaskhink Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 ...för dålig av vad jag har hört du menar Nörden som programmerat den:) Citera
Anref Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 Har också för mig att han snackar, och ja han är riktigt dålig, har sett han pushat händer som Qx osv.. Citera
Slaskhink Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 Har också för mig att han snackar, och ja han är riktigt dålig, har sett han pushat händer som Qx osv.. att han snackar förändrar väl inget. ibland sitter skaparen av boten med och kontrollerar och kan därmed skriva i chatten Citera
LostMySelf Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 Spelade mot en "AA178" igår på 5 kronors SNG, han gjorde sina beslut insta hela tiden, instabetade ganska galet oavsett hur många folk som var i potten. Citera
blää Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 Spelade mot en "AA178" igår på 5 kronors SNG, han gjorde sina beslut insta hela tiden, instabetade ganska galet oavsett hur många folk som var i potten. Inte direkt ovanligt i låga SNG:s. bara tacka och ta emot. Citera
Recommended Posts