Gå till innehåll

Mjölkdrink bannad? nu Gredelin.


bigdwarf

Recommended Posts

Ni som lirar 2/4 och 2.5/5 lär ju inte missat att att shorstacken mjölkdrink helt plötsligt försvann från att ha lirat 24/7 mer än en månad...jag misstänker att det var en bot som blev bannad? Nu är det så att det har kommit en precis likadan som nickar Gredelin, exakt samma mönster som denna Mjölkdrink.... Jag har mailat svenska spel angående det här, hoppas ni också gör det så vi får bort det där äcklet så fort som möjligt!

 

Hoppas man inte är ute å cyklar med teorin nu men känner mig hyffsat säker på att det är så iaf.....menar vilken mänsklig varelse orkar sitta å shortstacka sådär, dra när han har över en viss summa, agera så snabbt som denna spelar gör osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin fint om dom kan upptäcka bots nu!

 

Så värdelös som svenska spels säkerhetsavdelning är trodde jag inte det var möjligt...

 

Nästa steg är kanske att ta itu med mega-multi-accountarna?

 

 

i min bas ja, i min kompis var han förlorande...spelar dock ingen roll då han förstör all dynamik osv runt bordet med sitt konstanta pushande preflop.

 

Varför tar du upp hans strategi i en sån här tråd?

Verkar rätt osmart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas man inte är ute å cyklar med teorin nu men känner mig hyffsat säker på att det är så iaf.....menar vilken mänsklig varelse orkar sitta å shortstacka sådär, dra när han har över en viss summa, agera så snabbt som denna spelar gör osv osv.

 

Varför tar du upp hans strategi i en sån här tråd?

Verkar rätt osmart?

 

som sagt, för låg nivå för att nån ska orka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som sagt, för låg nivå för att nån ska orka.

 

Tror du underskattar folks tålamod.

 

Har mött bra, halvdåliga och värdelösa shortstack-regs på alla stakes jag spelat.

 

Men visst, alla bra shortregs kanske är bottar.

 

***

 

Bättre vore om alla siter införde bord med min >50bb.

Är i Macau nu. Här får du inte sätta dig på PLO-borden utan minst 100bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligtvis va ja inte seriöst. Finns nått som kallas humor. Troligtvis överdriver du... Eller så är du bara oerhört korkad
lol omg siick

 

menar vilken mänsklig varelse orkar sitta å shortstacka sådär, dra när han har över en viss summa, agera så snabbt som denna spelar gör osv osv.
Öh
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte vad folks problem är? Ni som inte spelar på Svs eller mot de två i fokus kan väl bara knipa igen, PF i ett nötskal respons-nivån i denna tråd.

 

 

Jag har spelat flera hundra händer mot båda, intressant nog är att båda landar exakt på samma VPP/PFR.

 

Jag är för lat för att rapportera och nu när jag inte sett Mjölkdrink på ett bra tag och inte Gradelin på flera dagar så pallar jag inte tänka mer på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...