Metaddict Postad 10 Februari , 2017 Rapport Share Postad 10 Februari , 2017 420 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 10 Februari , 2017 Rapport Share Postad 10 Februari , 2017 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-) Vi är ovanligt mycket på samma våglängd på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 11 Februari , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2017 420 Och jag som gick den jobbiga vägen med att tweaka funktionerna a-d för att hitta lösningen. Random tal med kulturella referenser är tydligen the way to go. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 Februari , 2017 Rapport Share Postad 11 Februari , 2017 67 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 11 Februari , 2017 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2017 67 At last! Summer of Love! Hur svårt kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 Juli , 2017 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2017 Angående moln/outsourcing Den 2016-10-10 kl 20:50, säger Crappy : Säkerhetsmässigt kommer det såklart vara en katastrof, antar jag Nu, popcorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 24 December , 2017 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2017 (redigerade) Så var det dags igen Gul Jod PF! Redigerad 24 December , 2017 av hubbahubba Ogillar forumets nya redigeringsfunktionalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 3 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 Vilken av följande strängar är ett palindrom? ()() ())( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 3 Mars , 2019 Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 34 minuter sedan, säger hubbahubba : Vilken av följande strängar är ett palindrom? ()() ())( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 3 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 26 minuter sedan, säger Paddington : 1 Hur tänkte du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 3 Mars , 2019 Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 15 minuter sedan, säger hubbahubba : Hur tänkte du nu? Palindrom är lika både fram och baklänges som tex "ABBA"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 3 Mars , 2019 Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 (redigerade) 39 minuter sedan, säger hubbahubba : Hur tänkte du nu? Ångra mig, ingen av dom! ?mvhmvh lite full Redigerad 3 Mars , 2019 av Paddington Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Otur Postad 3 Mars , 2019 Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 1 timme sedan, säger hubbahubba : Vilken av följande strängar är ett palindrom? ()() ())( 2 obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 3 Mars , 2019 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 2 timmar sedan, säger Paddington : Palindrom är lika både fram och baklänges som tex "ABBA"? Precis, ABBA är ett palindrom, ABAB är det inte. 2 timmar sedan, säger Otur : 2 obv. Nice, min egen reaktion var mer: "hmm, vänta lite." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paddington Postad 3 Mars , 2019 Rapport Share Postad 3 Mars , 2019 15 minuter sedan, säger hubbahubba : Precis, ABBA är ett palindrom, ABAB är det inte. Nice, min egen reaktion var mer: "hmm, vänta lite." Läs mitt mitt andra svar, tog några minuter och en öl till för att "kanske förstå" ? *ingen av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts