Crappy Postad 3 Januari , 2016 Rapport Postad 3 Januari , 2016 Tja jag tycker den nya avataren passar dig bra Citera
hubbahubba Postad 8 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2016 Bu! En vis man sa en gångnågot i stil med "rikedom är inte de pengar man tar emot utan de man tackar nej till". I det avseendet är gubben på bilden bland de rikare i världen. Årets andra träningspass innehöll uteslutande push-ups. 2x22, 2x30, 2x24, 2x18, 60 Enligt plan, då ska 100 sitta nästa vecka, men jag är skeptisk. Citera
hubbahubba Postad 15 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2016 Jag gjorde ett försök på 100 pushups idag. Första 60 var som en promenad i parken. Följande 5 var det inte. Sen var det stopp. Citera
hubbahubba Postad 22 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2016 Återigen ett försök på 100 pushups. Tvärstopp efter 65. Citera
Crappy Postad 22 Januari , 2016 Rapport Postad 22 Januari , 2016 65 är grymt bra Jag testade tio, möjligen klarar jag tio till. Men för saken skull ska jag göra ett försök och se hur många det går att klara av imorgon utan öl. Citera
Katt3n Postad 23 Januari , 2016 Rapport Postad 23 Januari , 2016 Återigen ett försök på 100 pushups. Tvärstopp efter 65. Riktigt bra. Skulle ocå behö kunna klara 100 på raken i april Citera
hubbahubba Postad 24 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2016 65 är grymt bra Jag testade tio, möjligen klarar jag tio till. Men för saken skull ska jag göra ett försök och se hur många det går att klara av imorgon utan öl. Hur många blev det? Riktigt bra. Skulle ocå behö kunna klara 100 på raken i april April, oceaner av tid. Jag tränar ganska konsekvent tre dagar i veckan. Jag tränar dock extremt korta pass, typ två övningar. Jag tänkte lägga upp programmet så här Måndag: Böj+ bänk Onsdag: mark+ militärpress Fredag: pushups, chins, dips ... eller var det chips och dip. Citera
Bailando Postad 24 Januari , 2016 Rapport Postad 24 Januari , 2016 Hur många blev det? April, oceaner av tid. Jag tränar ganska konsekvent tre dagar i veckan. Jag tränar dock extremt korta pass, typ två övningar. Jag tänkte lägga upp programmet så här Måndag: Böj+ bänk Onsdag: mark+ militärpress Fredag: pushups, chins, dips ... eller var det chips och dip. Oklart om det här är ett särskilt bra första inlägg att göra men angående fredagens pass, Citera
hubbahubba Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2016 Surrealistic pillow är ett av mina favoritalbum. Citera
hubbahubba Postad 23 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2016 Tre ting: Prima: Lördagens ddos-attack mot svensk media har fått betydligt mer uppmärkasmhet än vad den förtjänade i ... svensk media. Var det inte bara några systemadministratörer som "firade" earth hour? In secondo luogo: Svensk skola! Sonens klass (femman) hade under hösten stora problem med att hälften av eleverna inte klarade sina prov på första försöket. Detta har nu fixats. Ett kompendium rörande det aktuella ämnet delades ut, tillsammans med provet, och facit. En vecka senare var det dags för prov. Tada, alla utom en fick MVG! in terzo luogo: Färglägg pjäserna Citera
Crappy Postad 23 Mars , 2016 Rapport Postad 23 Mars , 2016 Smart, att det inte tänkt på det inför PISA testen, dela ut facit samtidigt! Citera
Katt3n Postad 23 Mars , 2016 Rapport Postad 23 Mars , 2016 Enkelt, börjar från vänster: Biskopen ska ju såklart vara purpurfärgad Dom två kurviga katolska kvinnorna obviously svart Den översta balongmössan blåröd (tänk Ivanhoe) Den stiliserade FreddyKruegerhandsken bronsfärgad Den övre kvarnen låter vi vara peppar, alltså svart Den undre balongmössan gulröd Hästapållen såklart brun Andra kvarnen med samma logik vit för salt Såå, vad vann jag? Citera
hubbahubba Postad 23 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2016 Såå, vad vann jag? Jag får väl bjuda på en öl. Citera
Katt3n Postad 23 Mars , 2016 Rapport Postad 23 Mars , 2016 Jag får väl bjuda på en öl. Wooohooo Citera
hubbahubba Postad 27 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2016 Dottern berättade att någon av hennes klasskamrater betalt 2800:- för en "gåutur gymnasietkeps". WTF? Jag kan förstå att man vill lägga en del pengar på kläder. Även om jag är ganska osentimental kan jag förstå att vissa ögonblick i livet känns viktigare än andra; första gången man fick komma till, när ens barn föds, när man disputerar, när man blir frikänd från trippelmord osv. Att gå ut ur gymnasiet kan väl knapppast komma särskillt högt på någons lista öv er minnesvärda ögonblick. Also, hata sommartid. Citera
Katt3n Postad 27 Mars , 2016 Rapport Postad 27 Mars , 2016 Har vi den nya definitionen av en svensk klassiker? Komma till, se barnet födas, disputera, begå trippelmord och som krinan på verket skylla på butlern och bli frikänd. Allt inom ett år. Vad säger ni? Nu köööör viii! Citera
hubbahubba Postad 24 April , 2016 Författare Rapport Postad 24 April , 2016 Hur cool är detta? Citera
Katt3n Postad 24 April , 2016 Rapport Postad 24 April , 2016 Fantastiskt hantverk! On another note: Dricks de nån öl nowadays? Citera
hubbahubba Postad 23 Maj , 2016 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2016 Woho! Kroppsvikt i bänk. Sist det hände var på gymnasiet för 15 kg sedan. Citera
Katt3n Postad 23 Maj , 2016 Rapport Postad 23 Maj , 2016 Woho!Kroppsvikt i bänk. Sist det hände var på gymnasiet för 15 kg sedan. Wööö! Jobbar på samma mål. Om jag vägt vad jag borde så vore jag redan där. Men nu har jag tio kg kvar. Citera
hubbahubba Postad 13 Juli , 2016 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2016 Sonen har börjat spela pokemon go. I dag har jag kört "once around" i fyra rondeller... Citera
Metaddict Postad 13 Juli , 2016 Rapport Postad 13 Juli , 2016 Woho!Kroppsvikt i bänk. Sist det hände var på gymnasiet för 15 kg sedan. Grattis Citera
hubbahubba Postad 31 Juli , 2016 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2016 För något år sedan publicerade jag ett intro-quiz där temat var låtar (eller iaf artister) som jag sett live. Sedan i onsdags kan jag lägga till Lionel Richie till den listan och tänkte därför posta en youtube-länk till All night long eller Dancing on the ceiling. Av hänsyn till mina medmänniskor låter jag dock bli. Citera
Recommended Posts