fraallan Postad 4 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2011 Slutade -20 borde varit gröna siffror idag eftersom jag spelat 2st finalbord men tyvärr så var det i fel turneringar som dessa finalbord inträffade. Citera
fraallan Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2011 Då går vi på den gamla grinden,som vanligt är jag Bjoelle och Coraxs kaffeflicka för kvällen. Blir en 15-25 tal turneringar av blandade inköp, givetvis ska det kollas på allsång på skansen också! Håkan Hellström ska ju vara med och dominera där. Sen kan man ju inte låta bli att kolla lite wsop.com i mellanåt, Phil H går ju för 12an igen i 50k eventet. Skulle skratta gott och länge ifall han klonka den. http://www.expressen.se/nyheter/1.1918069/s-politiker-gor-incest-lagligt ¨ Dessa jävla sossar gör mig galen hur fan mår ni egentligen?! Citera
wahlen1 Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 ¨ Dessa jävla sossar gör mig galen hur fan mår ni egentligen?! Seriöst, för att en sosse säger så betyder inte det alla sossar vill, ska försöka leta upp något dumt bögborgarna sagt så. äh, orkar inte ens. Citera
fulpetson Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 ¨ Dessa jävla sossar gör mig galen hur fan mår ni egentligen?! Representerar nog inte alls Sossarnas ställning i frågan, de är för trångsynta för det. Uttalandet känns mer liberalt imo. Jag gillar det, och står ganska långt från sossarna i de flesta frågor. Citera
bjoelle Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Representerar nog inte alls Sossarnas ställning i frågan, de är för trångsynta för det. Uttalandet känns mer liberalt imo. Jag gillar det, och står ganska långt från sossarna i de flesta frågor. Tror det relevanta inte är om åsikten bör anses vara typiskt sosseaktig eller typisk liberal utan att det är förbannat korkat. Citera
fraallan Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2011 Trött trött trött trött orka spela finalbord till kl 07.35 å komma 8a när donken får in sina äckliga små fula 9or mot min fina AK som inte hittar något...... blääääää fml.. Resultat +430 Sen var det inget rent mot sossarna utan förbannat korkad jävla människa som representerar sossarna som går ut med något sådant ... Fold godnatt... Citera
Crappy Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Wp iaf Sedan har vi normalt arbetande människor gått upp nu Godmorgon Citera
fraallan Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2011 Wp iaf Sedan har vi normalt arbetande människor gått upp nu Godmorgon Jo jag märker det åsnan till fastighetskötare står utanför mitt sovrumsfönster å klipper gräset och det är fan inte okej att göra vid denna tid!!!! Citera
bjoelle Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Trött trött trött trött orka spela finalbord till kl 07.35 å komma 8a när donken får in sina äckliga små fula 9or mot min fina AK som inte hittar något...... blääääää fml.. Resultat +430 Sen var det inget rent mot sossarna utan förbannat korkad jävla människa som representerar sossarna som går ut med något sådant ... Fold godnatt... wp hesten. När du vaknar ska du få hö, masssssssa hö! och vatten! Sen ska jag borta dig medhårs. Citera
Crappy Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Hö? Enl vad han säger finns det massor av färskt nyklippt gräs utanför fönstret? Citera
fraallan Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2011 Japp då går vi på grinden igen, skulle egentligen tvättat idag men orka fan inte så drog ut till lager 157 å köpte 7par nya kallingar och 5 tshirtar så nu klarar vi oss en V till.. Citera
Ibranr1 Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Japp då går vi på grinden igen, skulle egentligen tvättat idag men orka fan inte så drog ut till lager 157 å köpte 7par nya kallingar och 5 tshirtar så nu klarar vi oss en V till.. Hahaha Prooooo, GL min grinden! Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 slutade +122 då mitt internet dog i 2 timmar lyckligtvist va jag bland de 11kvarvarande i en stor turre med 5k lr något i första , dessutom låg jag bra till i några till. Fantastiskt roligt.. Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Får tilta av mig igenom att kika hellmuths väg till nr 12.. Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Får nog inte diskutera det på pf men googla så kanske du finner:) Citera
MikeTime Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Får nog inte diskutera det på pf men googla så kanske du finner:) Stream får väl diskuteras? Är väl bara torrents som är no-no? Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Ingen aning men bättre att säga förlite än förmycket Citera
Poker2007 Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Streams får man länka, men inte torrents. Annars pma =) edit: hittade! Citera
Poker2007 Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Självklart slänger dom ut en då och då och ber en köpa premium konto... Ser du på denna stream? http://sv.justin.tv/peng0? Annars, länka den andra =) Citera
fraallan Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Skulle egentligen ut å veva på krogen idag men eftersom alla mina vänner ska sitta i någon svettig 1a först och hinka i sig 15-20öl och sen gå ut så skippar jag det idag. Har käkat dubbeldos av pencelin i en och en halv veckas tid så känner mig inte riktigt motiverad för sådant bonnakrök. Var riktigt sugen på bara sätta sig på någon go uteservering å hänga å starta kvällen där men icke sa nicke! Så då går vi på grinden istället! Varför göra åt pengar när man kan krafsa åt sig pengar istället!? får hoppas intenet håller idag Citera
fraallan Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2011 Okej då är mitt dygn officiellt helt jävla sönder fuckat! Vaknade 19.30 på kvällen, lite väl sent i min mening men men vem bryr sig när det verkligen ösregnar ute. Blev att bara kasta sig till datorn och böja joina turneringar, har det senaste varit väldigt nära i väldigt mycket större tours så känns som det är dags att ta hem något större snart. Vet att det kommer något stort snart, bara en tidsfråga. Den känslan slår aldrig fel. Corax och Bjoelle står fortfarande på stejken. Är i behov av mer bra turneringar utanför stars med bra strukture så vet ni något gött så dela med er! Citera
Recommended Posts