Gå till innehåll

Fraallans Stejkbok.


fraallan

Recommended Posts

  • Svars 462
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir nog svårt att ta mig upp?!

 

Först och främst

SNYGGT FRALLIS!!!! WP

 

Sedan så åker vi tåg upp, vi dricker stillsamt ett par öl, jag, AceOfClubs, Petri, miata och Jarne plus övriga som åker från gbg hållet. TF dricker TF dricka så han är säker på att somna före 19:00

DP dricker bara cider eftersom han fortfarande inte blivit man

Mao vi blir ett gäng med tåget. Det här får du inte missa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yesbox, då har man haft ett par dagar off internet grinden....

Igår var jag i Malmö och såg Malmö FF vs IF Elfsborg, en resa och match som kan kommenteras med ett enda ord. KAOS.

 

Efter 5mil pajar vår buss så vi får vänta på ny buss i en timme.

Detta gör att vi får skippa vår pubuppladning nere i Malmö och åka till New Malmoe arena direkt..

 

Matchen är inte så mycket att säga om, Martin Hansson visar återigen att han är den sämsta jävla dommaren som har existerat inom svensk fotboll..

Malmö vinner med 2-1, stor eloge dock till malmös keeper som gjorde ett par sjuka jävla räddningar! WP!

 

Efter matchen flippar allt totalt orkar inte gå in jätte mycket på detail men det blev bråk mellan Elfsborgsupportrar och Övertaggade Malmö poliser..

 

Ett bråk som startades av polisens i princip, ett bråk som kunde avstyrt av polisen väldigt fort men eskalerade istället på grund av att snuten förmodligen behövde få lite action i vardan.

 

Idag blir det som vanligt grind och går förmodligen på¨vid 17-18tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste dagarna har jag ett back på typ -700

spelat har funkat okej, finns mer och hämta men har nog varit lite halvsjuk för kännt mig helt trött och sliten..

 

Lyckades bara sova 10timmar idag vilket normaltset är ganska lite för mig, dock har jag senaste 2 dagarna sovit 6-7timmar så det är iaf bättre.

 

Blir grind som vanligt idag, vet dock inte när jag går på ,antingen blir det vid 15.00 eller vid 17.30..

 

Får hoppas på lite klonk här idag, ska försöka springa iväg och fylla på redbull förådet undet dagen så man får lite energi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...