BigMeech Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Daily dollar FTP efter återköpsperioden. JAG har 7150 FI 1 har 17850 FI 2 har 24850 Blinds 100/200 med 25 ante JAG plockar upp KsKh UTG och höjer 1200 ( höjer lite mer för det alltid kommer ess på brädan). FI 1 synar FI 2 slår om till 2450 Nu är det min tur att agera och jag tänker såhär: min-raise är ALLTID ess ess på dom här nivåerna ( spelar nästan jämt högre nivåer som 26fo där folk fattar mer och är mycket bättre) men här nere VET jag att dom har essen när dom min höjer. Jag vek, funderar om jag kan slå om igen för att skrämma bort bluffar för om han slår om igen så är det ju 100% att han har essen. Tankar kring det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Instafold som spelat, annars openfold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sqzsumsleep Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Du skämtar va? Du fick mig nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Sett han posta förut, det är ju en intressant tankegång. men kan man verkligen vika kungarna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Sett han posta förut, det är ju en intressant tankegång. men kan man verkligen vika kungarna här? Jag har spelat mot honom ett par gånger. Han är riktigt riktigt nittig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Du skriver ju att du är rädd för att de ska komma ess på brädan. Nu när du vet att motståndaren har AA så är inte de lika stor chans att de kommer ett ess. Dega och hoppas att de inte kommer något utav de 2 sista essen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Du skriver ju att du är rädd för att de ska komma ess på brädan. Nu när du vet att motståndaren har AA så är inte de lika stor chans att de kommer ett ess. Dega och hoppas att de inte kommer något utav de 2 sista essen. haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag hade gått All in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag spelar likadant. Finns lättare spots. WP imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
treezer Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Tycker du spelar handen väldigt bra tills att han återhöjer dig ! Tycker du ska försöka dig på ännu en återhöjning där för att vara helt säker på om han har AA, kommer han sedan över toppen när du visat otrolig styrka så får du lägga dig och vara glad att du sparde in lite marker. Väldigt intressant hand och posta gärna flera liknande. ggwp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Det är väl glasklart vad som ska göras? Instafold. Dock kan jag tänka mig att lägga på några extra X på 2b. 2000 tror jag är något bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag vill iaf minihöja pre på att detta är en rape. Vid omslag höjer jag igen. Jag spelar till jag har slut marker, vid showdown muckar jag handen oavsett vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Kanske lite vekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Jag hade gått All in. Och sedan gå ut och gråtrunka när han viker upp essen menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Asså om du annars spelar midstakes/mediums/higher buy ins så tror jag din edge är större och att det kommer bättre lägen än detta när du ärligt talat bara är inne och vevande hoppas på att ta ner floppen prepott! Så kort sagt vänta, det kommer garanterat bättre lägen! Lycka till med spelet, Mvh Bettie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 EDIT: potten preflopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 9 Juni , 2011 Rapport Share Postad 9 Juni , 2011 Och sedan gå ut och gråtrunka när han viker upp essen menar du? Nej, bara avvakta och se om jag vinner potten eller inte med vetskapen att jag spelade rätt oavsett vad han viker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 10 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 tåck inho för fb och pf rapesen. obv ingen här hemma som säger något heller så den ligger uppe hela dagen.. Mycket mycket rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 tåck inho för fb och pf rapesen. obv ingen här hemma som säger något heller så den ligger uppe hela dagen.. Mycket mycket rolig :D Som man brukar säga, hellre en rape på pf än vid pokerborden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 10 Juni , 2011 Rapport Share Postad 10 Juni , 2011 Som man brukar säga, hellre en rapé vid pokerborden än en rape på pf! fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MuCkMyL1f3 Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 inho synar alltid upp här för setvalue, floppar alltid toppset, får alltid in det och duckar ALLTID 2 outarn innan han kör ett knästående "SOOOOOOJAAA!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 11 Juni , 2011 Rapport Share Postad 11 Juni , 2011 Det gamla knästående sooooja är inte å leka med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts