okocha Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Hur såg handen ut som kniven vann precis? kniven slår upp QJo 2bb, 88 shovear 7bb(?), kniv steksynar. Q på rivers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 loool 33? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Hellmuth spelar bisarrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Nu slog Kniven ut Hellmuth i en mycket märkligt spelad hand av Phil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Hellmuth spelar bisarrt Been there done that. Frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Shit vad nervös jag var där! Våran son Robin är hur cool som helst för han bara - "Titta inte på pappa om du blir så nervös" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 oohh han är ju sliskig han den där hellmuth:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Nu slog Kniven ut Hellmuth i en mycket märkligt spelad hand av Phil. Ja, inte för att jag förstår något på den nivån. Men Hellmuth ursäkt/förklaring efteråt känns lite väl efterkonstruerad? Hur fan tänker han? Trebettad och synar med 33? Båda vet att de är comittade i samma ögonblick? Ähhhh jag går och lägger mig istället. Det är nog klokast för en enkel hjärna som min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Ja, inte för att jag förstår något på den nivån.Men Hellmuth ursäkt/förklaring efteråt känns lite väl efterkonstruerad? Hur fan tänker han? Trebettad och synar med 33? Båda vet att de är comittade i samma ögonblick? Ähhhh jag går och lägger mig istället. Det är nog klokast för en enkel hjärna som min Du vet väl hur Hellmuth är, han ska alltid gnälla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Nån som vet hur det går för Docke? (Crister Björin) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 streaaaaam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jag var inte uppmärksam. Hur lång är pausen? Var kollar vi efter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Jag var inte uppmärksam. Hur lång är pausen? Var kollar vi efter den? 1. halv timme 2. vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Samma stream skulle jag tro. Titta inte på pokernwes då får ni se samma sak flera gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 De twittrar om att bubblan spräckts men jag får bara en grå ruta på streamen. Ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedyG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Grå ruta här med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Nu hoppade min igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 http://www.wsop.com/2011/live-video/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedyG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 laggish... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Icke HD flyter bättre och duger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vlade_Divac Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 http://atdhenet.tv/37598/watch-world-series-of-poker-main-event--part-i- denna funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SpeedyG Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Slog av HD, verkar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Haha, Martin de Knijff är stark nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Puh, snygg läggning där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
camillakoch Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts