valterego Postad 6 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2011 tyty! Jag har god hjälp av min rapporteringskollega P! Citera
MikeTime Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Foto på ValterEgo önskas. Gärna ihop med söt dealer. Citera
scilla Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 flera fina bilder pa duktiga Emma ! jag hejar sa det borde horas anda nerefran malta!!! goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Citera
Ola Brandborn Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 flera fina bilder pa duktiga Emma ! jag hejar sa det borde horas anda nerefran malta!!! goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Just höras är ett olyckligt ord att saka prickarna över ö:et till, speciellt mman pratar om en tjej. Nu när Emma tyvärr är ute (plats nio, bra jobbat!) så hejjar jag på Felix Wictorin Jag har aldrig träffat eller hört talas om honom, men har har ett ballt namn, värdig en vinnare. Citera
MikeTime Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Just höras är ett olyckligt ord att saka prickarna över ö:et till, speciellt mman pratar om en tjej. Nu när Emma tyvärr är ute (plats nio, bra jobbat!) så hejjar jag på Felix Wictorin Jag har aldrig träffat eller hört talas om honom, men har har ett ballt namn, värdig en vinnare. Han är dessutom Örebroare. Citera
MikeTime Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 ola i en tråd om cc-sm SM-tvåan i en tråd om SM Citera
LappRoffe Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 ola i en tråd om cc-sm I ett forum som han bojkottar...om ett SM som han inte vill nämna... Citera
AAvsKK Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Felix har ett antal nätturrar på meritlistan.. Ingen duvunge när det gäller Poker! Just höras är ett olyckligt ord att saka prickarna över ö:et till, speciellt mman pratar om en tjej. Nu när Emma tyvärr är ute (plats nio, bra jobbat!) så hejjar jag på Felix Wictorin Jag har aldrig träffat eller hört talas om honom, men har har ett ballt namn, värdig en vinnare. Citera
jopark Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Felix är dessutom upplärd på legendariska Söderess i Örebro, så det är klart han vinner. Han var näst bäst där efter Ferran Citera
morronrock Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 Oj, Louis visade sig vara en kille... Citera
okocha Postad 6 Juni , 2011 Rapport Postad 6 Juni , 2011 SM-tvåan i en tråd om SM vet ju inte om det var mig som åsyftades, men jag har en 3e placering som bästa resultat i riktiga sm. online på förbundets "sm" har jag däremot en gammal andraplats i ett event. Citera
MikeTime Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 vet ju inte om det var mig som åsyftades, men jag har en 3e placering som bästa resultat i riktiga sm. online på förbundets "sm" har jag däremot en gammal andraplats i ett event. Jaja, men du borde säkert ha blivit tvåa! Citera
Jeppish Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Stort grattis! Välförtjänt, spelade riktigt bra och alltid tuff att möta..den som spelade bäst på finalbordet Citera
weddie Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 Stort grattis! Välförtjänt, spelade riktigt bra och alltid tuff att möta..den som spelade bäst på finalbordet X? Citera
seeho Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 tror han undrar om det var X som skrev... Citera
Starfitter Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 X? är du kvar på pf? hipp hipp hurrrraaaaaah! (4 realz) Citera
weddie Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 mmhm undrade om det var X som skrev. Starfitter, vad har jag gjort för fel som du stör dig på så mycket? Citera
Starfitter Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 mmhm undrade om det var X som skrev. Starfitter, vad har jag gjort för fel som du stör dig på så mycket? jag var seriöst ju menade det var roligt om du skrev på pf igen, inte sett inlägg på år och dag.. Mvh ironikänslig i Barcelona edit; menade inget dumt på riktigt ju Citera
valterego Postad 7 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2011 mmhm undrade om det var X som skrev. Ah, my mistake. Men isf blir jag tvungen att göra lite editeringar med hänvisning till forumets outningspolicy. Var snäll och nämn inte IRL-namn i anslutning till nicks Citera
Jeppish Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 småkul Är med i Loui fanclub iaf..är dock inte så aktiv här längre men rapporteringar och en del dagböcker är alltid kul att följa..en sann railbird dvs Citera
Haslo Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 uppnå toppen i sverige både i cs och poker. Bra gjort. Citera
ulaf Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 hej weddie, vi spelade på samma bord i sm, hann busta med JJvAA innan jag vågade hälsa. Snygg du va! Citera
weddie Postad 7 Juni , 2011 Rapport Postad 7 Juni , 2011 hej weddie, vi spelade på samma bord i sm, hann busta med JJvAA innan jag vågade hälsa. Snygg du va! Du var snygg, vet mycket väl vem du är/var! Citera
Recommended Posts