taktfast Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Vi fick uppgifter om att Borenius fick in det med AK vs KK i en typ 150 bb-pott efter massa limpar och raises. Vi lyckades i övrigt inte se vad som hänt. Citera
bjoelle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Hur går det för ålänningarna då? T.ex Gustaf Borenius, Kim Öfverström? Har du något signalement på Öfverström så ska vi se om vi inte kan hitta han Citera
Morgyleus Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Har du något signalement på Öfverström så ska vi se om vi inte kan hitta han Gubbe Citera
Morgyleus Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Har du något signalement på Öfverström så ska vi se om vi inte kan hitta han Citera
taktfast Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Tyvärr måste vi meddela att han är ute också. Vi hade lite dålig täckning på de åländska spelarna. Citera
bjoelle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Tyvärr måste vi meddela att han är ute också. Vi hade lite dålig täckning på de åländska spelarna. Detta är fel. Gubben är kvar. Han har dock varit tyst och relativt anonym, varför vi missa han. Chipcount har vi inte, men kan komma senare. Citera
Morgyleus Postad 20 Maj , 2011 Rapport Postad 20 Maj , 2011 Detta är fel. Gubben är kvar. Han har dock varit tyst och relativt anonym, varför vi missa han. Chipcount har vi inte, men kan komma senare. Finns det månne utrymme för live-railare imorgon? Vilken tid startar det? Citera
bjoelle Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Finns det månne utrymme för live-railare imorgon? Vilken tid startar det? Finns utrymmet för det, inga bekymmer. Citera
rosjon Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Hemma igen efter en rolig helg, trots miserabla resultat. Tack PAF för en bra arrangerad turnering, som vanligt. Kul att få träffa folk från pokerbord och forum online på riktigt, flera nya ansikten på gamla välkända nicks. Mina bittra bloggar om helgen kommer så småningom, en försmak finns på Twitter. Där avslöjas alla händer ( nästan). Sök på r0sj0n Citera
PafPoker Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Har inte hört om det här alls! Mer reklam, hade inte velat missa Fast jag förstår faktiskt inte hur du kunnat missa all reklam som funnits sedan november Citera
Jakelamotta Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 PPC har inte varit snäll mot mig genom åren och var inte det i år heller. Men riktigt bra arrangemang jämfört med även större turneringar runt om i europa. Bättre dealers hittar man nog bara på EPTer. Citera
rosjon Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Fast jag förstår faktiskt inte hur du kunnat missa all reklam som funnits sedan november Jag tror att ni gjort tillräckligt med reklam i år, eftersom det var i stort sett slutsålt. Men nästa år, för att slå alla rekord för kvaldeltagande så skulle ni kunna: 1) Spamma något frenetiskt, om pokerspelare inte får infon kastad i ansiktet så vet de inte om den. Jmf tvättmedelsreklam, spelar ingen roll om reklamen är bra bara man kör den så ofta att man kräks, det funkar 2) Stor fet banner på alla pokerforum av rang 3) Anordna frirullar/billiga kval som riktar sig till ett forum. 4) Ha superkval, dvs ett stort kval på slutet med 10 platser garanterade utöver era veckofinaler med ett paket garanterat. Citera
chipsHENKE Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Mycket möjligt, men har inte sett några trådar här. Kan säkerligen vara jag själv som missat det, men ändå tråkigt! När är nästa? Citera
wheelinho Postad 25 Maj , 2011 Rapport Postad 25 Maj , 2011 Undrar jag också Mkt trevlig turre, riktigt bra turrelokal, bra mat och trevligt folk för d mesta! Synd man åkte ur både main och 200 sido turren på flips Citera
Jonasson Postad 26 Maj , 2011 Rapport Postad 26 Maj , 2011 Hur får man extra betänketid på ongame ? Citera
Recommended Posts