Crappy Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Återigen bevisar Roffe vilket selektivt minne han har. Uppenbarligen kommer han inte ihåg att han glömde komma. Dessutom verkar han ha glömt mig, eller iaf hur jag är byggd. Att jag skulle "kuta så gruset sprutar" finns inte, jag skulle snubbla på första större grus. Tummeliten är en gigant i jämförelse med mig. Men där har du rätt Roffe, tunnis är jag, men mobbad var jag aldrig. Citera
MikeTime Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Men där har du rätt Roffe, tunnis är jag, men mobbad var jag aldrig. Lugnt, vi tar igen det nu när du tjackat villavagn. Citera
Crappy Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Är det mobbing tar jag gärna mer av just den sortens mobbing :h: Men undrar om inte min anonymitet på PF är röjd nu? Asch Så var det ja, jag har aldrig varit anonym så outa på Citera
MikeTime Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Är det mobbing tar jag gärna mer av just den sortens mobbing :h: Men undrar om inte min anonymitet på PF är röjd nu? Asch Så var det ja, jag har aldrig varit anonym så outa på Vem har outat dig? Är du den enda i hela Sverige som har villavagn?? Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2011 Återigen bevisar Roffe vilket selektivt minne han har.Uppenbarligen kommer han inte ihåg att han glömde komma. Dessutom verkar han ha glömt mig, eller iaf hur jag är byggd. Att jag skulle "kuta så gruset sprutar" finns inte, jag skulle snubbla på första större grus. Tummeliten är en gigant i jämförelse med mig. Men där har du rätt Roffe, tunnis är jag, men mobbad var jag aldrig. Jag skojade lite med dig Crappy. Samtliga av er som jag träffat har varit helt okej. Förutom Klyka då, som visade sig vara en muskelgubbe med känningar i den Serbiska pizzamaffian... Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2011 Vem fan har pf-rejpat Roffe? Det du inte vet, lider du inte av. Och fläckarna på dina lakan, när du hade nattskiftet, är inget som Roffe ska behöva stå till svars för. Roffe är egentligen både snygg och klok. Det syns bara inte. Citera
Klyka Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Vem faAN är du och vad har du gjort med våran Roffe? Hemlighet: Vi gillar faktiskt vår Roffe, men dig, din fula snok, dig ska vi grushala tills du berättar var du låst in honom. Din.. din.. ÄGGMACKA! Citera
TotalFarsa Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Lapproffe ligger avsvimmad på en skitig madrass med hjortonsylt mellan skinkorna medans herr ROCKNROLL trollar roffes konto? Citera
MikeTime Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 Lapproffe ligger avsvimmad på en skitig madrass med hjortonsylt mellan skinkorna medans herr ROCKNROLL trollar roffes konto? Nu kom min Big Mac på retur. Citera
Klyka Postad 21 Maj , 2011 Rapport Postad 21 Maj , 2011 "INGEN Av ER STRAIGHTa KuKAR KAN SpELA Gag-fag NO-LIMITS. RockenROLL!" Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2011 Hjortronsylt är gott. Speciellt ifall den fått mogna mellan Roffes attraktiva, fina och fasta små stjärthalvor. Lappskojs i sin ädlaste form. Citera
Uniktnamn Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Jag fick en gång en varning för onödigt trams. Det inlägget var en doktorsavhandling i transcendent metafysik i jämförelse med den vändning som den här tråden har tagit. Poängen är att oavsett på vilken nivå man väljer att lägga ribban så är det ganska viktigt att man strävar efter att vara konsekvent. Absolut rättvisa existerar naturligtvis inte, men en viss lägstanivå är det rimligt att begära. Där har Roffe en poäng. Tyvärr överskuggas den poängen av det övriga han bombar på med, men just den poängen är värd att reflektera över även om den inte framförs på ett optimalt sätt. Förre Citera
MikeTime Postad 22 Maj , 2011 Rapport Postad 22 Maj , 2011 Jag fick en gång en varning för onödigt trams. Det inlägget var en doktorsavhandling i transcendent metafysik i jämförelse med den vändning som den här tråden har tagit. Poängen är att oavsett på vilken nivå man väljer att lägga ribban så är det ganska viktigt att man strävar efter att vara konsekvent. Absolut rättvisa existerar naturligtvis inte, men en viss lägstanivå är det rimligt att begära. Där har Roffe en poäng. Tyvärr överskuggas den poängen av det övriga han bombar på med, men just den poängen är värd att reflektera över även om den inte framförs på ett optimalt sätt. Förre Onödigt trams är inte alltid av ondo. I övrigt har du helt rätt. Delvis. Citera
Recommended Posts