eschmanCAT Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Hej! Hej! När jag ska deposita en $100 på PokerStars w/ Visa blir jag nekad med motivationen att jag angett fel uppgifter. Har gått igenom dom tusen gånger, ändrat och tweakat. Men nej, inte fan ska det fungera. När jag testar moneybookers påstår pokerstars att moneybookers har skyddat mig från gambling sidor. Vad fan ska man göra? Hjälp tack! Citera
eschmanCAT Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 Vill spela SCOOP: 38-H preview, $11. Den är full snart. Alla (snabba) svar uppskattas enormt, tack i förväg. Hmh. Drog ett försök med mastercard, men fick samma problem som med Visa-kortet. Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Hej, Skicka gärna ett mail till support@pokerstars.com så hjälper supporten dig med din insättning. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
eschmanCAT Postad 7 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2011 Fick svaret att prata med min bank, som bad mig vänta tills måndag. Citera
eschmanCAT Postad 7 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2011 Kan tänka mig att sådana här tigginlägg är emot forumregler, och väldigt ogillande och om detta så är fallet får ni gärna upplysa mig, och ta bort inlägget. Helt riktigt - inte tillåtet. Så låt bli, tack. / dev Citera
Recommended Posts