Gå till innehåll

WSOP 2011


Farsan

Recommended Posts

Tjenare

 

Tänkte få lite tips av folk som varit på WSOP innan.

Jag har plannerat att vara där i ca 2 veckor, Tänkte mig en vecka innan main och spela lite satter och mindre turrar innan och sen en vecka under WSOP blir 1-7:e Juli om jag inte minns fel.

 

Skulle behöva lite tips om vart man skall bo och om det finns några turrar folk rekommenderar innan main event och om det är nått annat man skall tänka på.

 

Mvh

Farsan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare

 

Tänkte få lite tips av folk som varit på WSOP innan.

Jag har plannerat att vara där i ca 2 veckor, Tänkte mig en vecka innan main och spela lite satter och mindre turrar innan och sen en vecka under WSOP blir 1-7:e Juli om jag inte minns fel.

 

Skulle behöva lite tips om vart man skall bo och om det finns några turrar folk rekommenderar innan main event och om det är nått annat man skall tänka på.

 

Mvh

Farsan

 

WSOP hålls i vanlig ordning på RIO, så vill du bo mitt i händelsernas centrum är ju Rio att föredra. Där finns mycket smaskiga cashgames/sattar/Events under WSOP. Vill man inte bo på Rio skulle jag rekommendera Wynn eller Venetian. Riktigt bra hotell med schyssta pokerrum.

 

Venetian kör en egen serie av turrar under WSOP kallat:

Venetian Deep Stack Extravaganza

 

Inte testat själv, men hört mycket gott om det.

 

Annars, allt det vanliga;

Giltigt pass för hela vistelsen

Max 10k$ i kontanter får komma in eller lämna landet.

Du måste registrera ESTA: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/

 

Var typ allt jag kom på just nu,

Trevlig resa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Max 10k$ i kontanter får komma in eller lämna landet.

Fel. Mer får komma in och lämna, men måste anmälas i tullen.

 

Monetary instruments include U.S. or foreign coins, currency, traveler's checks, money orders, and negotiable instruments or investment securities in bearer form are all considered when determining the total $10,000 reporting requirement.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...