JohnH Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Tjena, Jag kör lite pokerskola på jobbet under en tioveckorsperiod och tänkte nyttja duces cracked. De som är med har lite blandad erfarenhet men de ligger alla i spannet micro-mid. Ja, hyffsat brett. =) Har ni några coacher som ni rekommenderar? Tar tacksamt emot förslag.. 2+2 har jag bara hittat rek på videos som gjordes för 3 år sen men kan ju vara ute o cykla.. TNL 6max (cash) -Micro -Low -Mid TNL (turre) -Low PLO 6max (cash) -Micro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Deuces. För i helvete. Jag var medlem för ett par år sen och som jag minns det var FoxwoodFiends och ffa KRANTZ explo-HU-videos roligast att kolla på. De flesta andra var rätt sega har jag för mig. Vetetusan om det var så lärorikt, men som sagt rätt kul emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Ansky kan vara något för midstakes NL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lirardanne Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Skippa DC och titta på "tuff fish" videos på youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 3 Maj , 2011 Rapport Share Postad 3 Maj , 2011 Ja gillar Balugawhale Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 *** Raderat *** Jag föreslog två personer, men kom sedan på att båda håller till på LeggoPoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Deuces. För i helvete. Shysta svar allahopa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 4 Maj , 2011 Rapport Share Postad 4 Maj , 2011 Kika på alla med Balugawhale. Sedan har du Vanessa Selbst och djsenseis Remix serie som är rätt soft även fast den börjar bli semigammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts