schumme Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 Drar till USA och jobbar ett par veckor och för att fördriva nån kväll så hade jag gärna lirat på Svenska Spel. Nån som har nån lösning? Citera
Chofritz Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 Drar till USA och jobbar ett par veckor och för att fördriva nån kväll så hade jag gärna lirat på Svenska Spel. Nån som har nån lösning? Du loggar in på klienten, sätter dig på det bord du vill spela på och sen spelar du. Svenska spel fungerar från alla platser i världen jag har besökt iaf och jag vet folk som har spelat från USA. Citera
spinky Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 VPN? Relakks? This.... om de inte funkar rakt av. Citera
schumme Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Postad 21 April , 2011 Aha nice, jag har inte testat jag bara antog att det inte skulle göra det! Citera
DocLame Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 Jag kunde spela helt normalt när jag var i USA i alla fall. Citera
Deco89 Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat. Sen köra med VPN skulle jag inte rekomendera då det finns väldigt få VPN som är stabila, många VPNs kan helt plötsligt hoppa position till ett annat land å vips du blir bannad Citera
okocha Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat. nej Citera
jpb123 Postad 21 April , 2011 Rapport Postad 21 April , 2011 All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat. Har inte sagts något om att siter som inte tillåter amerikaner (=Svenska Spel m.fl.) skulle ha fått någon förändrad status. Svenska Spel har i alla år gått att nå från USA. Bara att logga in som vanligt. Citera
Level Postad 23 April , 2011 Rapport Postad 23 April , 2011 All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat. Sen köra med VPN skulle jag inte rekomendera då det finns väldigt få VPN som är stabila, många VPNs kan helt plötsligt hoppa position till ett annat land å vips du blir bannad Din rekommendation är felaktig. Man får vad man betalar för i detta hänseende. Lägg 150kr/månad så får du fast ip osv. Citera
Recommended Posts