Gå till innehåll

Svenska Spel från USA


schumme

Recommended Posts

Drar till USA och jobbar ett par veckor och för att fördriva nån kväll så hade jag gärna lirat på Svenska Spel. Nån som har nån lösning?

 

Du loggar in på klienten, sätter dig på det bord du vill spela på och sen spelar du. Svenska spel fungerar från alla platser i världen jag har besökt iaf och jag vet folk som har spelat från USA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat.

 

Sen köra med VPN skulle jag inte rekomendera då det finns väldigt få VPN som är stabila, många VPNs kan helt plötsligt hoppa position till ett annat land å vips du blir bannad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat.

 

 

Har inte sagts något om att siter som inte tillåter amerikaner (=Svenska Spel m.fl.) skulle ha fått någon förändrad status. Svenska Spel har i alla år gått att nå från USA. Bara att logga in som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All form av internet poker i USA är väll totalt förbjudet nu, du kan inte ens lira för det är blockat.

 

Sen köra med VPN skulle jag inte rekomendera då det finns väldigt få VPN som är stabila, många VPNs kan helt plötsligt hoppa position till ett annat land å vips du blir bannad

 

Din rekommendation är felaktig. Man får vad man betalar för i detta hänseende. Lägg 150kr/månad så får du fast ip osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...