bensjo Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Stackars Bensjo som får stå ut med mig både i bilen och vid bordet. Förmodligen i sängen också om jag tänker efter:roll: Du är för snäll o go Nizse, men jag o Hogge delar sängkammare (om du inte kör en Nizse orginal, somnar där det passar:)) Det står orginal läs nu inte a-nal:shock: Citera
eloket Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Tar gärna en reservplats (under bordet). Citera
Drunken_Penguin Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 Tar gärna en reservplats (under bordet). Det är ju TFs plats. Citera
bjoelle Postad 28 Mars , 2011 Rapport Postad 28 Mars , 2011 BORD 1BORD 2 Richard G Chrille Andersson Schoolbook jm_j Ängeln2 miata91 Snusarn Pinnen Crappy Bjoelle Sjukaste nötlottningen ever! I vart fall om man vill ha kul vid bordet. Schoolbook - mannen med den mjuka rösten som är att likna vid valsång för själen Jm_j - Behövs inte ens va? Ängeln2 - Vem av dom det än är så är jag nöjd Crappy - Kommar aldrig raisa mot mina blinds Snusarn - Är en av de trevligaste livespelarna jag stött på. Miata - Mr boyband. Citera
m1978 Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Sist var det fem stycken som inte kom och som inte behagade höra av sig och avanmäla sig (skäms på er...). Dom är väl bannade från framtida turrar? Citera
hogge75 Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Dom är väl bannade från framtida turrar? Borde vara iaf Citera
MikeTime Postad 29 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2011 Dom är väl bannade från framtida turrar? Obv. Ingen av dom har heller anmält intresse till den här tack och lov. Citera
MikeTime Postad 29 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2011 Uppdaterad anmälningslista samt reservlista Anmälda: Schoolbook Mike obv Crappy TotalSömnig Sandsater jm_j ValterErik Kovulainen Schtek-Bjoelle miata91 Galvanizer kobo SweetCharlotte JohnH Kristoffer N Magnus B Mats W Torax Hogge (säng i gäststugan) Sandra Bo Sandra Bu S Wiiand Omalley Drunken Penguin mceot Hygglo Ettan Grubbla Richard G Ängeln1 Ängeln2 Chrille A Affe2K okocha Nisze MrTight m1978 Jadbäck Saint Björnes magasin Loudmouth Pelle G Erik Svensson Gus-ovich Aceofclubs Petri Snusarn Saxofon Håkan Svensson Bensjo (säng i gäststugan) Hubbahubba J-O Alfahanen Thuresson Ludvvig Rust Karl-Göran Kggk Strykis Cyntax Pinnen (titelförsvarare) jarne Antisk Snygg-Stefan miwu11 Reserver: Darvartagan PartyJack South East Dybban Optikern eloket splashy Mattias "PokerStar" Andy LappRoffe Jerry S Robin B (Ni som brukar få sova i huset får det nu också obv.) Citera
splashy Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Verkar vara ett gött gäng, skriver upp mig som reserv. Citera
hogge75 Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Jag känner mig provocerad av att ha en kille med epitetet "snygg" vid mitt bord. Är det ok om ni numera kallar mig Snygg-Hogge? Citera
TotalFarsa Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Jag känner mig provocerad av att ha en kille med epitetet "snygg" vid mitt bord. Är det ok om ni numera kallar mig Snygg-Hogge? Kan sträcka mig till Skrämmer-inte-nödvändigtvis-barn-men-borde-kanske-skyla-sig-något-när-han-går-på-stan-Hogge. It works,right?! Citera
miwu11 Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Det här kommer att bli skit kul:-D Något att se fram i mot men först ska vi nu i helgen ha en trevlig poker helg( ASPW) sedan ska vi ha en jäkla skön sommar önskar er alla andra poker vänner en skön sommar. Sedan så ses vi i berga . Citera
okocha Postad 29 Mars , 2011 Rapport Postad 29 Mars , 2011 Kan du inte reservera en plats till slaktavfall ifall han återigen skulle upptäcka tråden dagen innan? Får jag 25 extra marker denna gången med? Mvh trafikverket Citera
hogge75 Postad 30 Mars , 2011 Rapport Postad 30 Mars , 2011 Kan sträcka mig till Skrämmer-inte-nödvändigtvis-barn-men-borde-kanske-skyla-sig-något-när-han-går-på-stan-Hogge. It works,right?! Works! Citera
LappRoffe Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Sätt upp lille Rolf på reservlistan också. Manfallet lär bli rekordartat, så jag känner mig säker på en plats... Citera
MikeTime Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Sätt upp lille Rolf på reservlistan också. Manfallet lär bli rekordartat, så jag känner mig säker på en plats... Då har vi hela team Fagbet på reservlistan utom Dildo. Citera
LappRoffe Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Då har vi hela team Fagbet på reservlistan utom Dildo. Får vi inte plats i turren så kan vi ju alltid köra en Fagbetgryta på glasverandan... Citera
MikeTime Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Får vi inte plats i turren så kan vi ju alltid köra en Fagbetormgrop på glasverandan... FYP Citera
55an Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Jag vill va med sätt upp mig på reservlistan Citera
LappRoffe Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Jag vill va med sätt upp mig på reservlistan Hey Gavon. Du är redan reserv på den hära reservlistan som handlar om när vi vanliga knullar er dinglare i arslet vettu... Citera
Saint_Bjorn Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Om mitt arsle får vara ifred, TF klär ut sig till prins Johan och crappy till Pellevin, så har jag och bjoelle lovat att dyka upp som två försupna bönder med högafflar. Mike ska btw steglas till allmän beskådan på gårdsplan, enligt begäran från prins Johan. Citera
Crappy Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Ska TF vara Prins John, vill jag vara Trigger och rikta min slangbössa (gamla bettan) åt ditt håll Citera
Saint_Bjorn Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Nä du får rikta slangbellan åt nåt annat håll. Lapproffe verkar mottaglig. Citera
LappRoffe Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Nä du får rikta slangbellan åt nåt annat håll. Lapproffe verkar mottaglig. I min ålder får man vara nöjd med allt man får... Citera
Ängeln17 Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Sjukaste nötlottningen ever! I vart fall om man vill ha kul vid bordet. Schoolbook - mannen med den mjuka rösten som är att likna vid valsång för själen Jm_j - Behövs inte ens va? Ängeln2 - Vem av dom det än är så är jag nöjd Crappy - Kommar aldrig raisa mot mina blinds Snusarn - Är en av de trevligaste livespelarna jag stött på. Miata - Mr boyband. Ängelns ena svärson är det. BORD 1Cyntax Håkan Svensson Ängeln1 Sandra Bo Aceofclubs Torax ValterErik okocha Petri J-O Men ska man behöva dras med Flugan vid bordet även hos dig. Räcker väl med att man har honom på klubben Citera
Recommended Posts