Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Instämmer i kören! Sen vill jag tilläga att dom färglagda korten är betydligt trevligare än JcTs osv, wp!

 

Satt och tyckte det var ett underligt sammanträffande att alla korten var antingen röda eller svarta. Sen kom jag på att jag nog är lite fyrfärgsskadad. :)

 

Kul med så deraljerat pokersnack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker 20bb är för grunt att spela tio högt som shortstack.

 

Nu kan jag inte läsa och trodde vi mötte fisken. Mot reggen är spelet postflop bättre.

 

Låter rimligt. Jag hade sprungit ganska kallt starthandsmässigt så det påverkade helt klart min knapp-selektion här pf när jag kände mig tvungen att make something happen! Tack för kommentaren. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att skriva något snarlikt mot vad det blir varje gång efter dina trs, väldigt trevligt att få insyn i tourlivet och faktiskt intressanta tankar kring pokerhänder - ffa i liveformat mot intressanta karaktärer. Mycket uppskattat drJV (=

 

American Sniper var precis som jag förväntade mig, en bra krigsfilm men nog lite tröst-nominerad för att den är så patriotisk och hyllande. Theory Of Everything och Selma kvar, sen är jag klar för säsongen. :)

 

Precis, man vet vad man får av den filmen på förhand: en bra upplevelse men ingen game changer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Oscars.

 

Lite förvånad (utan att ha sett filmen) att Selma inte fått mer hype då det är en film som Juryn annars ofta tycker om att belöna, och med Oprah involverad trodde jag den skulle hypas mer.

 

Vet ej om jag är ensam om att säga att Birdman är en sån film som är "bra" och nog förtjänar att vinna en del priser, men det är inte en film jag gärna ser igen och igen då den är bra "tråkig" så att säga.

 

På något vis hoppas jag dock att både filmen och Keaton vinner pris (då det ännu finns ok odds att spela på).

 

Boyhood tror jag kan få vinna något sånt som best Original Screenplay.

 

Att J.K Simmons tar hem bästa manliga biroll är väl inget snack misstänker jag.

 

Om jag skulle gissa vilket bästa spelvärde är så skulle jag nog gissa att Keaton till 3x ligger bra till.

 

Ser fram mot att se vad du har för åsikter på Oscars vad gäller bets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang Oscars.

 

Lite förvånad (utan att ha sett filmen) att Selma inte fått mer hype då det är en film som Juryn annars ofta tycker om att belöna, och med Oprah involverad trodde jag den skulle hypas mer.

 

Vet ej om jag är ensam om att säga att Birdman är en sån film som är "bra" och nog förtjänar att vinna en del priser, men det är inte en film jag gärna ser igen och igen då den är bra "tråkig" så att säga.

 

På något vis hoppas jag dock att både filmen och Keaton vinner pris (då det ännu finns ok odds att spela på).

 

Boyhood tror jag kan få vinna något sånt som best Original Screenplay.

 

Att J.K Simmons tar hem bästa manliga biroll är väl inget snack misstänker jag.

 

Om jag skulle gissa vilket bästa spelvärde är så skulle jag nog gissa att Keaton till 3x ligger bra till.

 

Ser fram mot att se vad du har för åsikter på Oscars vad gäller bets.

 

Jag tyckte Birdman hade ett skönt djup i sig som jag gärna skulle kunna gräva lite till i. JK Simmons känns spikad som du säger! Jag har fortfarande kvar Theory Of Everything och Selma. Har inte kikat bets ännu, får se till att se färdigt och sen ta en titt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...