Existing-user Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Flyttade för ett par månader sedan till portgual, men står fortfarande skriven i Sverige. Om jag spelar in massa pengar från pokerstars är jag skyldig att betala skatt på det i Sverige då eller hur fungerar det? Och om det nu är portugal jag ska skatta i, är det någon som vet om sidor som pokerstars är skattepliktiga här? Citera
Agent Cooper Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Är du skriven i Sverige är det i Sverige du skattar. Citera
sexyterran Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 haru skaffat portugisisk flickvän eller Citera
Tom71 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Du får fortsätta betala skatten i Sverige, tills dess att du är skriven i Portugal. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Hett tips är att googla fram Skatteverkets hemsida och läsa vad som står om utlandsflytt där. Citera
Recommended Posts