XXLaphroaig1 Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Hej! Jag skulle vara tacksam för synpunkter på de lite mindre nätverken Cake och Everleaf. Nyfiken på att testa men vill först veta lite mer... Värde? Kampanjer? Programvaran? Multitabling-vänliga? (10 bord +) Trafik? Både CG( NL50 - 200) och SitnGo/MTT(10-50) Något skin som är bra/mindre bra? Osv, ja allt som är värt att veta för en grinder. Tack på förhand:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Hej!Jag skulle vara tacksam för synpunkter på de lite mindre nätverken Cake och Everleaf. Nyfiken på att testa men vill först veta lite mer... Värde? Kampanjer? Programvaran? Multitabling-vänliga? (10 bord +) Trafik? Både CG( NL50 - 200) och SitnGo/MTT(10-50) Något skin som är bra/mindre bra? Osv, ja allt som är värt att veta för en grinder. Tack på förhand:-D Sit n go kan du nog glömma på de mindre nätverken. Möjligt att du kan 1- eller 2-tabla. Det är nog generellt svårt att spela många bord även i cashgames. Jag spelade lite på Everleaf för ett tag sen. Var som högst 2-3 bord igång på NL1/2 och inte så värst många fler på nivåerna under heller. Blir nog ganska svårt att multitabla. Tror Cake har något bättre action, men det är bara en gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Hej!Jag skulle vara tacksam för synpunkter på de lite mindre nätverken Cake och Everleaf. Nyfiken på att testa men vill först veta lite mer... Värde? Kampanjer? Programvaran? Multitabling-vänliga? (10 bord +) Trafik? Både CG( NL50 - 200) och SitnGo/MTT(10-50) Något skin som är bra/mindre bra? Osv, ja allt som är värt att veta för en grinder. Tack på förhand:-D NL50-NL100 är väl totalt kanske 8-25 bord under Primetime på everleaf. I övrigt har jag inte så bra information om det hela. Vet att 40% är max RB, och att de som erbjuder högre och blir påkomna får 40%igt avdrag på sin commission forever. Flertalet sidor erbjuder väl även mindre rakeraces och deposit-reloadbonusar, vilket totalt kanske kan ge 55-75% beroende på hur mycket du spelar. Programvaran är väl sådär, 8 bord fungerar väl, så länge du inte har överlapp. Dock inte prövat med miniview (om det ens finns sådant) Det jag kan säga är väl snarare att sidan är ett perfekt komplement till t.ex. entraction/microgaming/whatever you like för att tableselecta lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Hej!Jag skulle vara tacksam för synpunkter på de lite mindre nätverken Cake och Everleaf. Nyfiken på att testa men vill först veta lite mer... Värde? Kampanjer? Programvaran? Multitabling-vänliga? (10 bord +) Trafik? Både CG( NL50 - 200) och SitnGo/MTT(10-50) Något skin som är bra/mindre bra? Osv, ja allt som är värt att veta för en grinder. Tack på förhand Jag har spelat på everleaf sendan det öppnade genom ett skin som heter cobrabet, och jag måste säga att det i snitt är det bästa värdet på någon sida jag spelat på. Dock är den stora guldrushen nog slut, men finns fortfarande väldigt många dåliga spelare, mina erfarenheter kommer framförallt från PLO50-PLo400, osäker på NL. Som sagt, Sng och Mtt grind kan du ge upp, det är helt uteslutet. På mitt skin har jag 40% rb, som åker direkt in på kontot varje tisdag. Som svinto sa var det möjligt att förhanda sig till högre, men det stoppades och nu är 40% max det som man kan få. Några rakeraces är det också, men det är inte så mycket att hänga i julgrann. Har bara positiva saker jag kan säga om mitt skin, ger bra direkt support genom ägaren via msn om det är något som stular och dom ger ett seriöst intryck. Det Negativa är väl att det oftast brukar ta typ 10 dagar att få igenom ett neteller utag, vilket e drygt. Lätt att multitable, trycker in 9 bord på min bärbara fine. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 5 Mars , 2011 Rapport Share Postad 5 Mars , 2011 Jag har spelat på everleaf sendan det öppnade genom ett skin som heter cobrabet, och jag måste säga att det i snitt är det bästa värdet på någon sida jag spelat på. Dock är den stora guldrushen nog slut, men finns fortfarande väldigt många dåliga spelare, mina erfarenheter kommer framförallt från PLO50-PLo400, osäker på NL. Som sagt, Sng och Mtt grind kan du ge upp, det är helt uteslutet. På mitt skin har jag 40% rb, som åker direkt in på kontot varje tisdag. Som svinto sa var det möjligt att förhanda sig till högre, men det stoppades och nu är 40% max det som man kan få. Några rakeraces är det också, men det är inte så mycket att hänga i julgrann. Har bara positiva saker jag kan säga om mitt skin, ger bra direkt support genom ägaren via msn om det är något som stular och dom ger ett seriöst intryck. Det Negativa är väl att det oftast brukar ta typ 10 dagar att få igenom ett neteller utag, vilket e drygt. Lätt att multitable, trycker in 9 bord på min bärbara fine. Jag spelar på samma skin, och känner ägaren sedan tidigare! Mycket pålitlig kille. Han gör allt för sina spelare, söker ni några förändringar så försöker han lösa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harddisksson Postad 6 Mars , 2011 Rapport Share Postad 6 Mars , 2011 Har hittat comeon poker på cake som dessutom är skattefritt för EU-spelare, vilket blev grädden på moset för egen del. Vem fan har råd med skatt liksom? Beträffande bord är det väl i runda slängar 8-10 st 9-mannabord uppe i skrivande stund. Mtt är också intressant, typ 80 st pers max som är registrerade, gör att guaranteed turrarna har ett minst sagt angenämt värde. Inga jättesummor men klonkade själv en 3000 guar för 2 veckor sedan och fick drygt 1300 dollar för 4 h timmars arbete. Att det dessutom inte är tillåtet med hud gör ju att fisken inte är lika lättskrämd. Själv lirar jag 6-max nl $100 upp till $200 och bättre värde har jag inte skådat på dem nivåerna sen "Branting dog". Jag vet en, som känner en, som kan trolla fram en fast rakeback på mellan 33-43%, plus bonus samt rake race och lite annat smått & gott. Nu har jag horat färdigt. Men det är faktiskt värt att ta en titt, det kostar ju inget och jag trivs som fisken i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Mars , 2011 Rapport Share Postad 7 Mars , 2011 Har hittat comeon poker på cake som dessutom är skattefritt för EU-spelare, vilket blev grädden på moset för egen del. Vem fan har råd med skatt liksom?Beträffande bord är det väl i runda slängar 8-10 st 9-mannabord uppe i skrivande stund. Mtt är också intressant, typ 80 st pers max som är registrerade, gör att guaranteed turrarna har ett minst sagt angenämt värde. Inga jättesummor men klonkade själv en 3000 guar för 2 veckor sedan och fick drygt 1300 dollar för 4 h timmars arbete. Att det dessutom inte är tillåtet med hud gör ju att fisken inte är lika lättskrämd. Själv lirar jag 6-max nl $100 upp till $200 och bättre värde har jag inte skådat på dem nivåerna sen "Branting dog". Jag vet en, som känner en, som kan trolla fram en fast rakeback på mellan 33-43%, plus bonus samt rake race och lite annat smått & gott. Nu har jag horat färdigt. Men det är faktiskt värt att ta en titt, det kostar ju inget och jag trivs som fisken i vattnet. Och du jobbar för vilka då? Man borde kanske vara van vid alla pajasaffar och pajasskin etc. men jag blir lika upprörd varje gång. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harddisksson Postad 7 Mars , 2011 Rapport Share Postad 7 Mars , 2011 /#LOUDmouth# Absolut, jag håller med dig att affar kan vara lika dryga ala bokförsäljare i Thailand. Jag står dock vid det jag har sagt,det är inget pajas nätverk, förutom att pajasarna möjligtvis frodas vi borden istället. Dessutom, är det enligt mig mycket lönsammare att spela för under en högre rakebackdeal,än en lägre, trots att man schyr affar likt pesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Mars , 2011 Rapport Share Postad 7 Mars , 2011 Hmm, jag kanske borde öva på att uttrycka mig i skrift /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harddisksson Postad 8 Mars , 2011 Rapport Share Postad 8 Mars , 2011 Du kan nå mig på skype annars, om det känns lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts