Basen Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Någon som känner till något som heter ungefär "Poker player services". Blev uppringd av någon därifrån när jag låg dimmig på lasarett. Behöver komma i kontakt med dem. tx Citera
Shredder Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 De verkar ju bra och snälla. Nån som kan berätta hur de går runt om de ska erbjuda alla sina tjänster gratis? Citera
PokerPlogg Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 de har ringt 4ggr. Jävligt tröttsamt. Sagt till dom sluta. Nu säger jag bara att jag slutat pokra Citera
upandcoming Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 De verkar ju bra och snälla. Nån som kan berätta hur de går runt om de ska erbjuda alla sina tjänster gratis? Deras tjänster är inte gratis. Playerservices får en viss procent av raken du betalar till sajten du spelar på genom dem. Nu har jag ingen personlig erfarenhet av Playerservices men av vad jag kan läsa på deras hemsida så erbjuder de ju ingenting av värde. Ekonomiska och juridiska frågor kan du få hjälp med på detta forumet. Gratis. Billig flyg till London kan min mormor leta rätt på själv på Internet. Att boka bord på en restaurang tror jag de flesta vuxna klarar rätt bra själva. Visst, kan de fixa ett bord åt mig på typ Noma till nästa helg så vore det en bra tjänst. Men det tvivlar jag på. Har dessutom för mig att Playerservices köper upp kundregister och ringer upp spelare för att sälja in sina deals. Tycker det är anledning nog att bojkotta dem. Det finns bättre sätt att fixa bra deals. Citera
#LOUDmouth# Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Dom har varit uppe för diskussion flera gånger tidigare så använd den förträffliga sökfunktionen så ................. /#LOUDmouth# Citera
Basen Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2011 Tackar för hjälpen. -------- Det finns bättre sätt att fixa bra deals. Mmm, möjligt. Men mitt problem är att den deal jag trodde jag hade verkar ha dött ut, "without further notice". Därför blev jag nyfiken på vad de hade att säga. Citera
WhySoSerious Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 De har ringt mig 3 gånger nu, riktigt jobbiga. Deras deals är heller inte jättebra, jag tror de tar ganska hög % själva. Citera
Aeis Postad 2 Januari , 2012 Rapport Postad 2 Januari , 2012 De har ringt mig 3 gånger nu, riktigt jobbiga. Deras deals är heller inte jättebra, jag tror de tar ganska hög % själva. Var får man bättre men samtidigt säkra deals? Citera
Recommended Posts