#LOUDmouth# Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 Sätt dig med din flickvän och skriv ett svar från din flickvän till personen som mailade henne... Och spela med, och ställa lite frågor osv osv. På så sätt kanske ni kan luska ut något? Om ni ställer rätt frågor Detta förslag är riktigt bra. Gör ni det bara snyggt och tjejen låter trovärdig/använder rätt språk så borde det finnas goda möjligheter att avslöja vem idioten är som jävlas. /#LOUDmouth# Citera
matjo Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Om du misstänker någon som du själv har mejlat med så kan du ju gå genom dina egna mejl och kolla om någon har skickat från samma ip-adress. Alternativt kan du ju kolla vilka av dina "vänner" som har tre abonnemang genom att slå upp de IP-adresser som mejlen kommit från. Det lär ju ta lite tid om du inte har något vän som kan automatisera det, dvs parsa genom alla dina mejl, ta ut avsändarnas IP-adress och sedan sortera dem för enkel jämförelse. Citera
padrinosftw Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Jävligt sjuk situation, lycka till Citera
Powermind Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Om det fortfarande är aktuellt kan du PMa mig din mailadress så skall jag se om jag kan göra nåt. Citera
Skalman5 Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Vore kul att få en uppdatering i detta ärende. Det börjar lukta som ett feltajmat skämt som lett till en överreaktion.. Lite grand som gubben som ville skämta med svärsonen. Ringde till flygplatsen och sa att svärsonen som skulle passera var terrorist och sedan var semestern totalförstörd för den familjen. Citera
magico Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Vore kul att få en uppdatering i detta ärende. +1 Citera
schumme Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Vore kul att få en uppdatering i detta ärende. +1 +2 Citera
Qhunden Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Sjukt men jävligt intressant ändå. Hade fö ingen aning om att det gick att återställa censurerad information. Om det finns dolda pixlar i bilden, borde inte detta ge större och oönskad filstorlek? Någon som kan förklara hur fn det funkar? förövrigt +3 Citera
Recommended Posts