oskarlife Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Tja Jag söker en video som postades här på forat i en tråd för 2-3 månader sen. videon handlade om poker mindset och det var en kille som beskrev hur hjärnan fungerar känslomässigt när man vinner eller förlorar och han applicerade det på poker. han beskrev det som så att när man t.ex. vinner en coinflip så får man 1 happy point men om man förlorar en coinflip så förlorar man 2 happy points. någon som vet vilken video jag söker eller för den delen har någon liknande att rekommendera ? EDIT:lärde mig att stava... Citera
Pele08 Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Inte helt hundra men kan det vara Tommy Angelo du menar. Han har iaf lite videos på decuscracked. Citera
oskarlife Postad 21 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2011 nja var inte han tror ja. Osäker försökte youtuba lite på han men hittade inget. var förövrigt en youtubevideo om jag inte nämnde det. tack för svaret anyway (= Citera
Mohican Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Du kan ju läsa om Dopamin, som hjärnan producerar hos oss alla. En del har mindre, en del har mer. Dom som har naturligt mindre av den varan, har lättare att bli alkoholister, drogmissbrukare....pokerspelare mm. PS: Att klonka i en turnering överträffar alla orgasmer. Citera
simse Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Gissar att det är den här du söker Citera
oskarlife Postad 21 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2011 Gissar att det är den här du söker exakt tack så mycket Citera
Recommended Posts