Partneransvarig Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Söndag är turneringsdag. Så även på PartyPoker. För dig som inte vill kasta in hundratals dollar i inköp på de höga nivåerna finns det riktigt fint värde att hämta i vår medlemsturnering. Klockan 21 kan du för $9+1 vara med och spela om en pott där PartyPoker kastat in $1 000 extra i adderat värde. En finfin avslutning på veckan! Information: Namn: PSE $1000 added NL Hold'em (#2156087) Tid: 27 februari kl 21:00 Prispott: $1 000 i adderat värde Inköp: $9+1 Lösenordsrebus: annatordförfest+siffransju+sjuttiominussex Har du inget konto på PartyPoker går det bra att skaffa ett här! Citera
Grubbla Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Söndag är turneringsdag. Så även på PartyPoker. För dig som inte vill kasta in hundratals dollar i inköp på de höga nivåerna finns det riktigt fint värde att hämta i vår medlemsturnering. Klockan 21 kan du för $9+1 vara med och spela om en pott där PartyPoker kastat in 41 000 extra i adderat värde. En finfin avslutning på veckan! Skönt övervärde Citera
devalanteriel Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 haha Riktigt så generösa är de nog inte. Har ändrat Partneransvarigs. Citera
Blackbird Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Jag kommer att spela i den här! Kommer blir ett bra värde. Jag spela ofta i den där turneringen med $1 men va fan den går alldess för snabbt och massor av donkey kong. Haha Citera
XeroxFin Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Kul, hoppas bara Party har sett till att stänga ut östpackorna, annars borde vi bojkotta den. Tyvärr ser man väl bara nationalitet vid bordet. Inget illa ment mot Partneransvarig, han gör säkert allt han kan, svagt av Party bara. Citera
Blackbird Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Vi kan hoppas på ett bra värde här Citera
badabing499 Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 15min är för långa blindshöjningar för min smak, i går tog det i princip 4 timmar för att komma itm med bara 62 startande, för lång tid för mig en söndagskväll så lycka till ni andra som har tid. Citera
petla Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 15min är för långa blindshöjningar för min smak, i går tog det i princip 4 timmar för att komma itm med bara 62 startande, för lång tid för mig en söndagskväll så lycka till ni andra som har tid. Håller fullständigt med eller på svenska +1 Citera
theo Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 15min är för långa blindshöjningar för min smak, i går tog det i princip 4 timmar för att komma itm med bara 62 startande, för lång tid för mig en söndagskväll så lycka till ni andra som har tid. Ännu en maratonturnering, kan det vara så svårt att starta 20.00 med 2000 i startmarker? Citera
Vasabo Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 Känns ofint att klaga men jag måste tyvärr hålla med, för oss som börjar jobba klockan 8 känns det segt med så sen start. Kommer förmodligen att spela den i alla fall men det skulle vara klart bättre med en timme tidigare start. Finns det någon motivering till att det inte kan vara lite tidigare eller är klockslagen bara hämtade ur luften? Jag tror att det skulle vara betydligt mindre gnäll om man får en vettig motivering till varför det måste vara så sent. Citera
DK32 Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 Hmmm. Kan inte hitta pass. Nogen hjælp? Gerne PM. Tack Citera
Hyler Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 Kan inte hitta pass. Det finns i inlägget två inlägg före det tredje. Halvfjers. Citera
theo Postad 27 Februari , 2011 Rapport Postad 27 Februari , 2011 Känns ofint att klaga men jag måste tyvärr hålla med, för oss som börjar jobba klockan 8 känns det segt med så sen start. Kommer förmodligen att spela den i alla fall men det skulle vara klart bättre med en timme tidigare start. Finns det någon motivering till att det inte kan vara lite tidigare eller är klockslagen bara hämtade ur luften? Jag tror att det skulle vara betydligt mindre gnäll om man får en vettig motivering till varför det måste vara så sent. 08.00 = sovmorgon ju, Klockan ringer 05.30 här Citera
coldplays Postad 28 Februari , 2011 Rapport Postad 28 Februari , 2011 Blev en lång historia detta... tror vi var färdiga vid vid tvåtiden. 2000 i startmarker och 10 min blinds hade (i varje fall för sömnens skull) varit trevligt Citera
Recommended Posts