Gå till innehåll

25/50 gogogo


youngprofitable

Recommended Posts

  • Svars 231
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dell/HP gör mycket företagsdatorer.

Skulle väl reka lenovo annars, riktigt skön byggkvalité men känns fortfarande som MBPr 15" är GTO.

 

är verkligen lenovo bra? Har för mig att morsan köpte en sådan bärbar för kanske 5 år sedan, säckade ihop rätt så snart och sedan pajade skärmen och glappade så den var svart emellanåt. Kanske har kvalitén gått upp sig iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag forstar era poanger men bara for att klargora...ni tycker alltsa att jag bor kopa en Apple-dator trots att mitt huvudsakliga anvandningsomrade ar att anvanda applikationer som inte fungerar lika smidigt med Mac OS? Vad ar fordelen med Mac?.

 

skärm med tillräckligt hög upplösning för att slippa kunna utläsa hur mycket man backat senaste sessionen plus ett livstids sektmedlemskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle rekommendera Lenovo thinkpad w540 (finns med fhd eller 3k skärm).

Har haft min w510 i 4 år snart och den går fortfarande som tåget, släpar på den dagligen till/från konsultjobb och den har aldrig strulat. Gissar att den går i snitt 12h/dygn. Bra dockningslösningar finns också.

Finns motsvarande från HP (Zbook/Elitebook) och Dell (Precision m4800).

 

Om ens lön inte är beroende av datorn eller om den ska datorn stå still på ett skrivbord och inte behöver tåla smällar, barn osv så kan man köpa lite vad som helst och helt enkelt köpa nytt efter ett par år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...